Gå til innhold

Hvilken bil har plass til 3 barneseter bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter nr 3 og tror ikke vi får plass til et ekstra barnesete bak. Testet nettopp med et babysete, men det gikk ikke. Hvilken bil er det god plass i bak, som ikke er av den dyreste modellen?

Anonymous poster hash: c292e...50b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ford S-max.

Anonymous poster hash: 4a770...c00

Skrevet

Peugeot 5008

Ford Galaxy

VW Sharan

Volvo XC 90

Skoda superb

Anonymous poster hash: 87a7b...99d

Skrevet

Peugeot 508.

Anonymous poster hash: b564b...1e6

Skrevet

Passat

Skrevet

Passat

DET blir sild i tønne, det! Haff, så vanvittig trangt - hvem orker det? Vi har ett barn, og har to ganske store biler, en Ford S-max og en Hyundai Santa Fe.

Skrevet

Ford-smax ❤️

Anonymous poster hash: cade6...ebd

Skrevet

Passat

Jeg har passat, får akkurat trykket inn 3 seter, men de sitter ikke godt. kun om det ene er bakovervendt

Skrevet

Jeg har passat, får akkurat trykket inn 3 seter, men de sitter ikke godt. kun om det ene er bakovervendt

Jeg skjønner ikke helt at dere orker. En stasjonsvogn er rett og slett for liten når man har barn!

Skrevet

Venter nr 3 og tror ikke vi får plass til et ekstra barnesete bak. Testet nettopp med et babysete, men det gikk ikke. Hvilken bil er det god plass i bak, som ikke er av den dyreste modellen?

Anonymous poster hash: c292e...50b

Hvilken bil og barneseter har du idag? Der går 3 seter i de aller fleste biler bare man har rett kombinasjon av seter

Skrevet

Citröen Gran 4 Picasso.

Anonymous poster hash: 2225f...aa4

Skrevet

Jeg har en avensis og har to britax adventure beltestoler og britax hiway 0-25 kg bakovervendt i midten. Samme kombinasjon i mannens stasjonsvogn (BMW)

Er selvsagt trangt men det går fint

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at dere orker. En stasjonsvogn er rett og slett for liten når man har barn!

For en rar ting å si

Anonymous poster hash: 073f8...00b

Skrevet

Toyota Verso

VW Touran

Men ikke alle kombinasjoner av stoler går, har selv to beltestoler og en bakovervendt(i midten) i Toyota Verso og det går fint, men får f eks ikke plass til beltestolene ved siden av hverandre. Ikke den typen(Cybex M Fix) vi har hvertfall.

Riktignok litt liten bagasjeromsplass, men går greit om man ikke gjør et problem ut av det.

Anonymous poster hash: ae8e1...b91
Skrevet

DET blir sild i tønne, det! Haff, så vanvittig trangt - hvem orker det? Vi har ett barn, og har to ganske store biler, en Ford S-max og en Hyundai Santa Fe.Anonymous poster hash: 4a770...c00

Det er ikke alltid snakk om "hvem orker det." Noen ganger bare må man. Ikke alle har råd til å kjøpe ny bil for det om det kommer et tredje barn.

Anonymous poster hash: b564b...1e6

Skrevet

Nå er det stor forskjell på antall barn. Med ett eller to barn er en stasjonsvogn mer enn stor nok. Har man tre barn eller mer så blir det trangt med en stasjonsvogn.

Anonymous poster hash: 75d30...0fc

Skrevet

For en merkelig ting å si. Vi har barn, og en liten stasjonsvogn. Bilen er helt klart ikke for liten. Mer enn nok plass til barna i baksete og nok bagasjerom for to uker i Danmark om sommeren.

Anonymous poster hash: 3e310...27f

Skrevet

Ikke volvo v50 i hvertfall :D :D 

Anonymous poster hash: 0783a...e67
Skrevet

Passat

Vi har Passat. Hadde ikke hatt sjanse til å presse to beltestoler pluss babysete inni den. Vi kjøpte Sharan. Den er en av de dyrere på markedet, da. Jeg vil anbefale å gå for en av sjuseterne som har tre separate seter i mellomste rad, de har mye bedre plass enn vanlige stasjonsvogner, selv de største. Peugeot 5008 er et godt alternativ som vi lenge vurderte, og som koster en god del mindre enn Sharan, S-Max og Galaxy.

Anonymous poster hash: 8b915...0df

Skrevet

For en merkelig ting å si. Vi har barn, og en liten stasjonsvogn. Bilen er helt klart ikke for liten. Mer enn nok plass til barna i baksete og nok bagasjerom for to uker i Danmark om sommeren.

Anonymous poster hash: 3e310...27f

Javel, dere om det. Jeg får ikke plass til det vi trenger til to ukers ferie i en liten stasjonsvogn. Derfor har vi det som kalles flerbruksbil og slipper å pakke med millimeterpresisjon, og får til og med plass til bikkja. Jeg gidder rett og slett ikke liten bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...