Gå til innhold

2 åring har slått seg helt vrang ift legging/soving

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt oppgitt her nå, hun vræler som om hun skulle være døden nær i opp til 3 timer i strekk både ved legging og når (ikke hvis) hun våkner om natta. Vi er utslitte!! Hva gjør man med dette da?

Anonymous poster hash: 2ace5...d8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som jeg skulle skrevet det selv, her havner hun inn til oss, og alle sover bra utenom pappaen som havner på sofaen 😁 er typisk i den alderen, min erfaring med eldste på 4 år er at det glir lettere over når språket er på plass

Anonymous poster hash: 26910...c80

Skrevet

Begge mine har vore sånn i toårsalderen. Eldste måtte vi avlede med nettbrett eller liknande på det verste (når han vakna og hylte. No når han er eldre seier han at han mareritt (det hender ein veldig sjelden gong framleis på natta) at det tek Lavangen tid med legging går over. Men med minste hjalp faktisk soveboka om "den vesle kaninen som så gjerne ville sove" ein heil del.

Anonymous poster hash: 1dc94...457

Skrevet

Helt oppgitt her nå, hun vræler som om hun skulle være døden nær i opp til 3 timer i strekk både ved legging og når (ikke hvis) hun våkner om natta. Vi er utslitte!! Hva gjør man med dette da?Anonymous poster hash: 2ace5...d8d

Regner med barnet ikke lenger sover på dagtid?

Anonymous poster hash: 02768...bfe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...