Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 I går kom det blod på papiret når jeg tørket meg. Litt rosaaktig. Trodde det var mensen som startet. Men det var 5-6 dager før tiden på en ellers punktlig mens. Men, det var det ikke. Blødde ikke noe mer. Så kom jeg på at jeg har hørt om festeblødning, som tegn på graviditet. Kan det stemme? Får litt panikk. Er snart 40 år og ferdig med småbarn. Anonymous poster hash: 0b5e5...000
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Ingen som vil svare? Jeg trenger litt synspunkter.. Anonymous poster hash: 0b5e5...000
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 D var det som skjedde med meg da jeg ble gravid. Så er fullt mulig Anonymous poster hash: 5d0a7...a15
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 D var det som skjedde med meg da jeg ble gravid. Så er fullt mulig Anonymous poster hash: 5d0a7...a15 Oi. Men blødde du lenge? Eller bare ett tørk på papiret? Anonymous poster hash: 0b5e5...000
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg hadde bare litt rosa på papiret ved festeblødning... Anonymous poster hash: 49cca...d48
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Ta en test Spent på å høre hvordan det går videre! Anonymous poster hash: be7d9...ed8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Men kan jeg ta en test når jeg ikke skal ha mensen før onsdag? Vil det være vits i? Jeg håper virkelig ikke jeg er gravid. Dét passer dårlig, for å si det slik! Har ikke turt å si det til gubben enda. Anonymous poster hash: 0b5e5...000
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2016 #8 Skrevet 29. oktober 2016 Oi. Men blødde du lenge? Eller bare ett tørk på papiret? Anonymous poster hash: 0b5e5...000 Det var bare en liten "slimstripe" med blod på et tørk om jeg kan si det slik. Anonymous poster hash: 5d0a7...a15
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2016 #9 Skrevet 4. desember 2016 Er du gravid? Anonymous poster hash: 3ab12...c3e
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #10 Skrevet 5. desember 2016 Er du gravid? Anonymous poster hash: 3ab12...c3e Nei. Fikk mensen som vanlig. Vet ikke hva det var som skjedde med "festeblødningen". Anonymous poster hash: 0b5e5...000
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2016 #11 Skrevet 5. desember 2016 Nei. Fikk mensen som vanlig. Vet ikke hva det var som skjedde med "festeblødningen". Anonymous poster hash: 0b5e5...000 Mellomblødning kanskje Anonymous poster hash: 3ab12...c3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå