Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få det ut.

Det blir for mye for meg. Hva skal jeg med 3 barn...? Er jo helt vilt mye 😭

Anonymous poster hash: b72f0...b7c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må bare få det ut.

Tror det er normalt å få litt panikk og angre innimellom. Hvor langt er du kommet?

Anonymous poster hash: ebfd8...c2a

Skrevet

Tror det er normalt å få litt panikk og angre innimellom. Hvor langt er du kommet?

Straks uke 21 🙈

Godt å høre at det er normalt da 😢

Skrevet

Har dere noen råd?

Går dette over?

Skrevet

Det blir betre når du ikkje er gravid og sliten, eg hadde det òg sånn. Med meg gjekk det heldigvis over før eg fann ut at det var tvillingar 👍😉. Då vart det veldig mange ungar brått😂😂

Anonymous poster hash: e70a5...12c

Skrevet

Har det helt likt.. venet 3 barnet og føler meg så fæl som ikke kjenner noe glede.. men det går nok over.. med en gang du holder babyen er det verdt  det. Men som tobarnsmødre vet vi jo også at det ikke bare er en dans på roser. Viktig å stille seg inn på at det blir mye arbeid men kanskje være eksra flink på å spørre om hjelp. Hold ut. Dette er helt vanlig å føle:)

Anonymous poster hash: 8ab40...866
Skrevet

Tusen takk skjønne dere.

Får prøve å se fremover og tenke positivt 😌

Skrevet

Tusen takk skjønne dere.

Får prøve å se fremover og tenke positivt 😌

Jeg tror disse tankene oppstår fordi det er et så enormt ansvar å skulle ta hånd om et nytt, lite menneske. Når vi har barn fra før, vet vi hva vi går til, vi vet hvor tøft det tidvis kan være og at man bare er nødt til å mestre det, og så blir man redd for ikke å strekke til, ikke bli en god nok mor verken for de man har fra før eller den nye babyen når man får tre barn. Tror du bare må godta at du føler det slik av og til. Du får sikkert stunder etter at babyen blir født der du får litt panikk også, men så vender man seg til det og det går seg til. Bare aksepter for deg selv det du føler, og viser det seg at det fortsetter å være vanskelig, kan du sikkert snakke med jordmor om det hvis dere har god kjemi. Kanskje er deg også en ide å lufte tankene for mannen, og så kan han (som ikke har masse ekstra hormoner) sikert berolige deg med at dette går helt fint, at det er gjennomtenkt og planlagt.

Skrevet

Ja, sånn følte jeg det også innimellom i svangerskapet. Men viste seg at det ikke ble som fryktet. Det var helt fantastisk og bli 3 barnsmor. Nå vil jeg nesten bare ha enda en til...

Anonymous poster hash: ee748...e17

Skrevet

Tusen takk 😘😄

Mannen kommer nok ikke til å forstå 😏🤔

Han er mye borte i tillegg 😏😏

Skrevet

Det er mye. Skjønner deg godt... mannen min er og mye borte, og selvom de to andre er store så krever de mye i form av oppfølging... men det går over!

Anonymous poster hash: bf4f1...d64

Skrevet

Hvis du er blitt uplanlagt gravid er det forståelig at du føler det slik. Hvis det er planlagt er det også normalt. En ny baby betyr alltid panikk.

Anonymous poster hash: ba81c...747

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg syns den stakkars tredjemannen var ei pølse i slaktetida...

Skrevet

Må bare få det ut.

Jeg også hadde en periode jeg angret da jeg var gravid med nr.3. Gikk fort over, og nå er jeg sååå glad for at jeg valgte å bli gravid en gang til. Har faktisk planer om nr4;)

Anonymous poster hash: d3875...4cf

Skrevet

Det er veldig planlagt.

Litt av grunnen til at jeg føler det sånn er pga vi har 2 gutter fra før og venter tredje gutt. Vi mistet 1 jente i vår.

Og da blir jeg lei meg. Og tenker helt idiotisk. Tenker at hva skal vi med så mange gutter. Mistet jenten vår 😭😢😭

Hi

Skrevet

Veldig dumt å tenke sånn.

Du beskriver egentlig en bagatell.

Tenk på de som aldri får oppleve å få sitt eget barn.

Du irriterer meg..

Anonymous poster hash: e8c00...1f8

Skrevet

Som mamma til tre gutter kan jeg trøste deg med at du blir stormende forelsket i gutt nr 3 også.. 😍💙✨

Anonymous poster hash: eefe3...00a

Skrevet

Da tenker jeg du føler deg nedfor pga kjønnet og ikke pga graviditeten. Det er normalt. Har vært gjennom det samme selv. Har i dag 4 barn av samme kjønn og det er helt topp!! Det går i samme interesser, leker og veldig praktisk med klær/sko/utstyr! Men kommer selvsagt alltid til å tenke på babyen vi mistet.

Anonymous poster hash: ad701...337

Skrevet

Nå ble jeg glad og lettet

Ja, er sikkert mest på grunn av kjønnet ja.

Elsker de 2 jeg har, og håper jeg vil elske nr 3 også.

Takk. Hi

Skrevet

Vi har 4, plutselig 5😅

Anonymous poster hash: d37e0...eff

Skrevet

Vi har 4, plutselig 5😅

Anonymous poster hash: d37e0...eff

5 barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...