Gå til innhold

Hva synes dere om Halloween?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker dere feiringen?



Anonymous poster hash: c5a71...c4c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det!

 

Anonymous poster hash: 8ed18...7f0

Skrevet

Ikke fan av Halloween, men kjøper inn noe godt til barna som kommer på døren.

Barna våre kler seg også ut, men ikke skummelt.

 

"Markerer" dagen kun for barnas skyld

 

Anonymous poster hash: 11894...35b

Skrevet

Jeg hadde ikke noe formening om Halloween før jeg var i London rett før Halloween en gang. Da fikk jeg så sansen for det. Men jeg er nøye på at Halloweenpynten ikke skal være creepy og gørrete. Har faktisk koselig pynt. Setter frem ca. 2 uker før Halloween. Og på Halloween setter vi frem utepynten og har godteriskålen klar.

Skrevet

Morsomt at Halloween også får mange voksne til å kle seg ut synes jeg.

Ungene og jeg koser oss med Halloween. Vi klær oss ut men ikke skummelt, og så baker vi muffins og pynter med "edderkopper".

 

Anonymous poster hash: 065f6...85d

Skrevet

Stor moro når det nå engang er her, oktober er en bra måned å ha noe sånt i og alle påskudd til feiring og festligheter for unger og voksne er hjertelig velkommen. Men levde helt greit uten det også, da finner man andre ting å lage fest og moro for. Kjøper inn godis ,men ellers er jo pynten i hus en gang for alle, og kostymer også, etter noen år med unger, så noen utgiftspost er det ikke - unntatt mine åtte kilo gresskar som jeg gleder meg stort til å skjære ut, det er faktisk nesten det morsomste med hele greia.

Skrevet

Eeeeeeelsker det, og er overbevist om at jeg er Norges største fan av feiringen! 🎃👻

Skrevet

For noen år siden var jeg veldig provosert over Halloween og andre tradisjoner som handelsstanden adopterte fra andre land kun for å tjene enda mer penger, legge mer press på foreldre og skape enda mer søppel.. Så begynte barna på skolen og vi ble pressa til å delta - og ble nærmest sjokkert over hvor fint og hyggelig det var!! Mange som hadde pynta såå fint, barna ble godt tatt imot overalt, mange kjente i godt humør, og barna som møtte opp hos oss var bare søte og veloppdragne. Nå er det noe hele familien gleder seg til😁 Vet ikke om vi har vært heldige? Bor i Oslo, har inntrykk av at det ikke er like hyggelig overalt...

 

Anonymous poster hash: c6780...0cb

Skrevet

Liker det veldig godt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...