Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Liker dere feiringen? Anonymous poster hash: c5a71...c4c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Elsker det! Anonymous poster hash: 8ed18...7f0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Ikke fan av Halloween, men kjøper inn noe godt til barna som kommer på døren. Barna våre kler seg også ut, men ikke skummelt. "Markerer" dagen kun for barnas skyld Anonymous poster hash: 11894...35b
Stridsmøy Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg hadde ikke noe formening om Halloween før jeg var i London rett før Halloween en gang. Da fikk jeg så sansen for det. Men jeg er nøye på at Halloweenpynten ikke skal være creepy og gørrete. Har faktisk koselig pynt. Setter frem ca. 2 uker før Halloween. Og på Halloween setter vi frem utepynten og har godteriskålen klar.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #5 Skrevet 28. oktober 2016 Morsomt at Halloween også får mange voksne til å kle seg ut synes jeg. Ungene og jeg koser oss med Halloween. Vi klær oss ut men ikke skummelt, og så baker vi muffins og pynter med "edderkopper". Anonymous poster hash: 065f6...85d
sug lut Skrevet 28. oktober 2016 #6 Skrevet 28. oktober 2016 Stor moro når det nå engang er her, oktober er en bra måned å ha noe sånt i og alle påskudd til feiring og festligheter for unger og voksne er hjertelig velkommen. Men levde helt greit uten det også, da finner man andre ting å lage fest og moro for. Kjøper inn godis ,men ellers er jo pynten i hus en gang for alle, og kostymer også, etter noen år med unger, så noen utgiftspost er det ikke - unntatt mine åtte kilo gresskar som jeg gleder meg stort til å skjære ut, det er faktisk nesten det morsomste med hele greia.
Tired mama Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Eeeeeeelsker det, og er overbevist om at jeg er Norges største fan av feiringen! 🎃👻
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 For noen år siden var jeg veldig provosert over Halloween og andre tradisjoner som handelsstanden adopterte fra andre land kun for å tjene enda mer penger, legge mer press på foreldre og skape enda mer søppel.. Så begynte barna på skolen og vi ble pressa til å delta - og ble nærmest sjokkert over hvor fint og hyggelig det var!! Mange som hadde pynta såå fint, barna ble godt tatt imot overalt, mange kjente i godt humør, og barna som møtte opp hos oss var bare søte og veloppdragne. Nå er det noe hele familien gleder seg til😁 Vet ikke om vi har vært heldige? Bor i Oslo, har inntrykk av at det ikke er like hyggelig overalt... Anonymous poster hash: c6780...0cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå