Gå til innhold

Samleie er avdanka

Anbefalte innlegg

Skrevet

https://www.nrk.no/livsstil/sexeksperter__-samleie-er-avdanka-1.13171983

Enig/uenig?

Må si meg litt enig. Får ikke så mye utbytte av lange seanser med penetrering (pleier ikke være noe problem fordi han jeg er med nå kommer fort), men vet jo at han setter veldig pris på den biten. Men heldigvis forstår han at det er stimulering på klitoris med fingre og tunge som er det viktigste, så han er flink til det egentlig.

Hvordan er det under dyrene hos dere? 😊

Anonymous poster hash: 14415...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samboer er flink og fingre og slikke. men når vi har samleie så bruker jeg og fingre klitten selv til orgasme. null problem😃 kommer fort på den måten. er aller best bakfra😉 elsker sex og er ikke sjenert i senga heller. de tror jeg er veldig viktig for mannen

Anonymous poster hash: 564cf...d0f

Skrevet

Uenig. Dette er gammelt nytt, og forskere som sparker inn åpne dører.

Allerede i Hite-rapporten, på 60-tallet, sto det om stimulering av klitoris som løsningen på alt.

Jeg slukte den selvsagt rått, og sørga for å bli fingret på "riktig" måte i mange år.

Men det er lett for å bli sår og få vondt midt på tuppen der, hvis det liksom skal være snarveien til orgasme hver eneste gang. Og du klarer heller ikke å oppnå serieorgasmer/multiorgasme på den måten, fordi klitorishodet blir så overfølsomt.

Nei, nå er det sprøyteorgasme og g-punktsmassasje som gjelder! Går enda raskere, mannen kan gi deg fem på rad om du vil, og føles dypere. Slike kan man dessuten også oppnå dersom han er utstyrt på rett måte og kommer inn i deg fra en bra vinkel. Prøv å ramme navlen fra innsida...

Anonymous poster hash: 0f44c...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...