Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Hvor mange forskjellige fag underviser dere i? I år underviser jeg i fem forskjellige fag og jeg tar videreutdanning i et sjette fag. Jeg kjenner at det er for mye, så ønsker å vite hva som er vanlig før jeg evt tar det opp.. Har utdanning i tre av faget, delvis i det fjerde faget. Anonymous poster hash: 0ce26...94a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 Fem fag her! Pluss kontaktlærer. Tror det er helt vanlig. Anonymous poster hash: 98fd8...f19
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Det hørtes litt mye ut. Å ha flere klasser i samme fag er jo en utrolig lette, og gjør undervisningen bedre, synes jeg. Jeg synes du skal ta det opp. Jeg har i år bare to fag, men jobber i 80% stilling og tar videreutdanning (pluss er kontaktlærer og trinnleder). Det skader jo ikke å spørre om ledelsen kan endre dette neste år. Nå kan vel ikke noe gjøres. Lykke til Anonymous poster hash: a561e...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå