Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #1 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg skal snart fram med vaskebøtten. Hver fredag vasker jeg hele huset ✌🏼️ Anonymous poster hash: 118f4...20c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #2 Skrevet 28. oktober 2016 God musikk er essensielt. Jeg bruker microfiber og null kjemikalier for det meste. Av og til wc-rens, og kjøkkenbenker blir vasket med vann og oppvasksåpe. Vaskesprayer er bannlyst her i jus etter at jeg leste flere artikler om skadene de kan gi lungene, og det viser seg qt huset blir like rent uten. Jeg rydder skikkelig før jeg vasker, da går vaskingen radig. Anonymous poster hash: f44ae...aa0
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #3 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg rullerer på å ta et rom ekstra grundig, det rommet rydder og vasker jeg litt ekstra. Når du hele tiden tar et rom ekstra godt trenger du aldri gjøre hovedrent. I dag er det yttergangen jeg skal ta ekstra godt, da drar jeg frem møbler og vasker bak (i dette tilfelle en kommode og en sittebenk med kurver i), vasker lister og lysbrytere, tørker over veggene og i dette tilfelle ytterdøren. Har egentlig ingen plan over hvilke rom jeg tar ekstra godt når, tar det litt som det kommer og ser an behov, for noen rom må man jo ta ekstra godt oftere enn andre. Men har en plan om å ta stuen ekstra godt uken før første advent, og siden det er meldt bra vær i helgen tenkte jeg at jeg skulle pusse vinduer nå før vinteren setter inn. Anonymous poster hash: cec35...71c
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #4 Skrevet 28. oktober 2016 Klorin på sprayflaske er ett must,skjønner ikke hvordan jeg klarte meg uten før Og musikk eller radio. Anonymous poster hash: ec9bc...8e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå