Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Det mener mannen. Han lot den syke treåringen se Frikjent sammen med han i kveld mens jeg var på jobb. Jeg er rystet💀 Anonymous poster hash: 59dbe...0f2
Løvetanner Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Nederst i hjørnet på skjermen står det et tall som indikerer aldersgrense, - du kan jo spørre mannen din om hva det sto der. Og til opplysning var det 15 Min 9-åring lurte på hva jeg skulle se siden jeg var så hypp på å få henne i seng, derfor bet jeg meg merke i det.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Sånn er min mann, er det noe som er viktig for han å se, går det foran barn / legging av barn etc. Har begynt å gruve meg til seinvaktene :-( Anonymous poster hash: 976fb...d2b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Sånn er min mann, er det noe som er viktig for han å se, går det foran barn / legging av barn etc. Har begynt å gruve meg til seinvaktene :-( Anonymous poster hash: 976fb...d2b Sølvgruve? Kullgruve? Gull? Anonymous poster hash: 3c110...087
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 For noen sjølsentrerte idiotmenn. Ja, jeg blir altså så matt...! Nå har jeg satt på Kardashians, så skal jeg nyte synet av den toskete tv-slaven som vrir seg i smerte; han ville egentlig se Suits. Anonymous poster hash: 59dbe...0f2
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #7 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er litt delt her faktisk. Frikjent inneholder lite "blod, gørr og vold", og hvor opptatt mener du treåringen har vært av å se på? Min treåring hadde usnsett ikke "fulgt med" på noe som fenger så lite for et barn, men ville nok bare sittet ved siden av og spilt nettbrett el.l. Mener dere da at man for enhver pris skal skru av hvis barnet ikke er i seng? Hva med nyhetene 18.30, langt fler ufine innslag der - skal vi måtte la vær å ha på TV når barna er oppe? Anonymous poster hash: 2e2ff...090
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #8 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er litt delt her faktisk. Frikjent inneholder lite "blod, gørr og vold", og hvor opptatt mener du treåringen har vært av å se på? Min treåring hadde usnsett ikke "fulgt med" på noe som fenger så lite for et barn, men ville nok bare sittet ved siden av og spilt nettbrett el.l. Mener dere da at man for enhver pris skal skru av hvis barnet ikke er i seng? Hva med nyhetene 18.30, langt fler ufine innslag der - skal vi måtte la vær å ha på TV når barna er oppe? Anonymous poster hash: 2e2ff...090 Ja? Jeg lar hvertfall ikke barna mine se nyhetene når de er for små til å forstå? Har sjelden på TV når barna er oppe, annet enn til tegnefilm Anonymous poster hash: e59ed...3b5
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #9 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er litt delt her faktisk. Frikjent inneholder lite "blod, gørr og vold", og hvor opptatt mener du treåringen har vært av å se på? Min treåring hadde usnsett ikke "fulgt med" på noe som fenger så lite for et barn, men ville nok bare sittet ved siden av og spilt nettbrett el.l. Mener dere da at man for enhver pris skal skru av hvis barnet ikke er i seng? Hva med nyhetene 18.30, langt fler ufine innslag der - skal vi måtte la vær å ha på TV når barna er oppe? Anonymous poster hash: 2e2ff...090 Ja? Jeg lar hvertfall ikke barna mine se nyhetene når de er for små til å forstå? Har sjelden på TV når barna er oppe, annet enn til tegnefilm Anonymous poster hash: e59ed...3b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå