Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Det er jo frarådet å slanke seg når man ammer pga at det frigjør miljøgifter fra fettet og ut i melken. Jeg vil bli slankere og strammere, og har lyst til å trene og endre kosthold. Babyen er 4mnd, og jeg ammer. Jeg har ikke tenkt å veie maten og være streng med diett, men jeg vil kutte ned på sukkerinntak, og innføre mer frukt og grønt i kostholdet. Men jeg har lyst til å trene masse, blir det feil? Når jeg hører ordet slanking så ser jeg for meg veldig strengt kosthold og kanskje en diett, i tillegg til hard trening, med et mål om å gå ned så mye som mulig så raskt som mulig. Jeg har 12kg jeg vil bli kvitt, men har ingen tanker om at det skal skje så raskt som mulig. Bør jeg vente? Eller kan jeg starte med det jeg har tenkt? ps: med mye trening mener jeg 2-3 dager i uka Anonymous poster hash: e06cf...613
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Du kan trene mye så lenge du spiser nok! Og 2-3 ganger i uka er ikke så mye, det høres helt topp ut. Men det er ikke anbefalt å gå ned mer enn 1-2 kg i mnd, så går du ned fortere bør du øke litt på maten. Anonymous poster hash: 41de9...c22
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Du kan trene mye så lenge du spiser nok! Og 2-3 ganger i uka er ikke så mye, det høres helt topp ut. Men det er ikke anbefalt å gå ned mer enn 1-2 kg i mnd, så går du ned fortere bør du øke litt på maten. Anonymous poster hash: 41de9...c22 Takk For meg er 2-3 ganger i uken mye, for akkurat nå er det 0 Til å begynne med er jeg ikke så opptatt av vekten, men mer av utseendet. Jeg vil heller være tjukk og stram enn tjukk og slapp! Men til slutt vil jeg helst være slank og stram Hi Anonymous poster hash: e06cf...613
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå