Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Har nettopp flyttet til nytt sted og har en sønn på snart 4 år. Ingen vi kjenner skal gå knask eller knep, men ungen elsker å kle seg ut og jeg tenkte vi skulle gå knask eller knep for første gang. Men blir det litt trist om det bare er meg og han,føler alle går i store barnegjenger. Blir bare litt i gatene rundt oss. Anonymous poster hash: 3f513...805
Love my kidz Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Ingen problem. Er bare en fordel at det bare er dere for da kan dere gi dere når dere selv føler for det 😉
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Kan du ikke spørretime å gå sammen med noen fra barnehagen? Anonymous poster hash: 9b7e4...136
Mamma til 2 søte Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Ikke teit nei 😊 Flere her som kommer med foreldrene sine. Og de dere ringer på til vet jo heller ikke at dere går alene 😉 Ikke tenk på det. Blir fint for 4 åringen det. Han kan jo uansett ikke gå alene når han er så liten.
Gjest Darwinia:-) Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg går alene med ungene hvert år😊.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå