Gå til innhold

Blir dette teit, vedrørende halloween


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp flyttet til nytt sted og har en sønn på snart 4 år. Ingen vi kjenner skal gå knask eller knep, men ungen elsker å kle seg ut og jeg tenkte vi skulle gå knask eller knep for første gang.

 

Men blir det litt trist om det bare er meg og han,føler alle går i store barnegjenger. Blir bare litt i gatene rundt oss.

 

Anonymous poster hash: 3f513...805

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen problem. Er bare en fordel at det bare er dere for da kan dere gi dere når dere selv føler for det 😉

Skrevet

Kan du ikke spørretime å gå sammen med noen fra barnehagen?

 

Anonymous poster hash: 9b7e4...136

Skrevet

Ikke teit nei 😊 Flere her som kommer med foreldrene sine. Og de dere ringer på til vet jo heller ikke at dere går alene 😉 Ikke tenk på det. Blir fint for 4 åringen det. Han kan jo uansett ikke gå alene når han er så liten.

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg går alene med ungene hvert år😊.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...