Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Han bor i en by 40 mil unna, har barn og er ikke flyttbar. Jeg er gift, har barn og ville ikke vært flyttbar om jeg hadde blitt skilt. Yngste barnet hans er 9. Mine er 10 og 12. Dette er vel dødfødt uansett? Eller kan kjærlighet bli så sterk at den overvinner alle hindringer? Anonymous poster hash: a0f8b...64b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Hva har denne mannen som din mann mangler? Han gir deg noe du savnet hos din mann? Vi kan ikke vite om dette er dødfødt? Vi kjenner ikke til ditt nåværende forhold og kjenner heller ikke denne nye mannen.... er kjærligheten og viljen sterk nok må en av dere flytte om dere ikke skal ha avstandsforhold. Noe jeg kan tenke meg blir litt dumt etterhvert som man blir eldre Anonymous poster hash: 5fa41...0d8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Dette vet du jo svaret på selv. Du kan ikke flytte - han kan ikke flytte. Med mindre du er ute etter en brevvenn er det kanskje lurt å tenke seg om en gang til. Anonymous poster hash: fb8e9...6f8
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 For å si det på det mest banale viset, han er min sjelevenn. Har levd i et halvdårlig forhold i 16 år og mangler troen på at det lar seg reparere. Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Det er jo mulig å flytte og ha ungene sjeldnere da. Selv laget jeg meg profil på match for ikke så lenge siden. Jeg blir nedrent av mannfolk som bor langt unna, til tross for at jeg har skrevet at jeg ikke er flyttbar og ønsker henvendelser kun fra nærområdet mitt. Sted er oppgitt. Jeg svarer ikke de som bor langt unna. Det blir jo så vanskelig å treffes også og jeg orker ikke avstandsforhold. Jeg syns du må følge hjertet ditt. Vanskelig kan det nok bli..... Anonymous poster hash: 1173e...3b0
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg er en romantiker og syns at man skal satse på kjærligheten uansett hvor vanskelig det er. Folk har flyttet etter kjærligheten før. Det er ikke krise for barna, om de er godt forberedt og vet hvorfor. Det er kun du som bestemmer om det er verdt det. MEN nøst opp i ekteskapet ditt først, og bli ferdig med det, før du starter på noe nytt. Anonymous poster hash: f2e32...09a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #7 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg er en romantiker og syns at man skal satse på kjærligheten uansett hvor vanskelig det er. Folk har flyttet etter kjærligheten før. Det er ikke krise for barna, om de er godt forberedt og vet hvorfor. Det er kun du som bestemmer om det er verdt det. MEN nøst opp i ekteskapet ditt først, og bli ferdig med det, før du starter på noe nytt. Anonymous poster hash: f2e32...09a Det går jo ikke når ungene skal være 50/50 hos hver av oss ved et evt. brudd. Det er vi enige om. Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #8 Skrevet 27. oktober 2016 Det går jo ikke når ungene skal være 50/50 hos hver av oss ved et evt. brudd. Det er vi enige om. Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b Så du trenger at noen finner opp en bedre løsning for deg? Eller trenger du gode ord om hvordan glemme han? Fordi jeg kan hjelpe deg med begge deler, har både forelsket med i en annen, skilt meg, flyttet, flyttet hjem igjen og hatt enorm kjærlighetssorg.... man får til det man VIL få til. Anonymous poster hash: f2e32...09a
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #9 Skrevet 27. oktober 2016 Så du trenger at noen finner opp en bedre løsning for deg? Eller trenger du gode ord om hvordan glemme han? Fordi jeg kan hjelpe deg med begge deler, har både forelsket med i en annen, skilt meg, flyttet, flyttet hjem igjen og hatt enorm kjærlighetssorg.... man får til det man VIL få til. Anonymous poster hash: f2e32...09a Flyttet hjem igjen? Fordi det ikke funket? Er redd jeg er forelsket i en drøm, for tror egentlig ikke på at noe kan være så perfekt, men tenk om det er det og jeg mister det fordi jeg ikke tør? Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #10 Skrevet 27. oktober 2016 Da må dere nesten ha et slags pendlerforhold de ukene/dagene dere ikke har barna, men det avhenger av muligheten for hjemmekontor e.l. Barna flytter kanskje ut når de er 18 år og da kan dere kanskje flytte sammen, men det er jo lenge til... Anonymous poster hash: c0e59...35b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #11 Skrevet 27. oktober 2016 Glem han! Herlighet menneske, er dette virkelig noe å lure på? Anonymous poster hash: 50912...7bd
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #12 Skrevet 27. oktober 2016 Gresset er grønt der det blir vannet. Anonymous poster hash: cb7b8...b10
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #13 Skrevet 27. oktober 2016 Hvis kjærligheten til ham er så sterk atdu er villig til å bare ha ungene hver andre helg eller noe sånt så er det jo greit. Anonymous poster hash: 252f6...92e
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #14 Skrevet 27. oktober 2016 Hvis kjærligheten til ham er så sterk atdu er villig til å bare ha ungene hver andre helg eller noe sånt så er det jo greit. Anonymous poster hash: 252f6...92e Nei, det vil jeg aldri. Alternativet her er jo at vi bytter på å reise til hverandre annenhver helg (langhelg) slik at begge reiser en gang per mnd. Men kan det fungerer? Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #15 Skrevet 27. oktober 2016 Gresset er grønt der det blir vannet. Anonymous poster hash: cb7b8...b10 Teit klisjé. Anonymous poster hash: 0b5ad...296
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #16 Skrevet 27. oktober 2016 Dette kan du bare ikke mene?! Du flytter ikke barna bort fra alt nettverk pga en illusjon om at kanskje dette er bedre. Slik jeg ser det har du 3 valg: 1. Prøv å ordne forholdet med far 2. Er du ulykkelig fytter du fra far men i nærheten slik at barna er i nærheten av venner 3. Du flytter fra mann og barn og har barna annenhver helg. Anonymous poster hash: 29350...7f8
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #17 Skrevet 28. oktober 2016 Teit klisjé. Anonymous poster hash: 0b5ad...296 Gresset er like vissent på andre siden... Anonymous poster hash: 352ad...abd
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #18 Skrevet 28. oktober 2016 Flyttet hjem igjen? Fordi det ikke funket? Er redd jeg er forelsket i en drøm, for tror egentlig ikke på at noe kan være så perfekt, men tenk om det er det og jeg mister det fordi jeg ikke tør? Hi Anonymous poster hash: a0f8b...64b Flyttet hjem fordi jeg savnet barna og sket med samvittighet. Jeg brøt ikke opp familien pga umulig/skadelig forhold til barnefar, men pga mine egne behov. Det føltes egoistisk og unødvendig. Kjærlighet til den nye kan ødelegges om den lever på feil premisser. Derfor sier jeg; gjør ting i rett rekkefølge og av rette grunner. SÅ kan du finne ut en ordning for deg og den nye mannen i ditt liv. Uttrykk som at gresset er grønt der du vanner det, kommer kun fra de som ikke har opplevd å leve i et kjærlighetsløst forhold. De vet ikke hva det vil si å ønske seg bedre, og føle at livet renner ut uten at man får opplevd det man ønsker. Det kan ødelegge en person. Så jeg skjønner at du hsr lyst til å satse på kjærlugheten. Men altså, gjør det rett. Anonymous poster hash: f2e32...09a
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2016 #19 Skrevet 28. oktober 2016 Jeg er også forelsket i en annen, han har kjæreste, jeg er gift og er i et svært dårlig forhold, vi har blant annet ikke sex fordi mannen ikke tenner på meg lenger, pluss masse annet som skurrer. Men jeg er voksen og setter barnas behov foran mine egne. Hadde vært fullstendig baluba hvis jeg ga etter for fristelsen (hadde jo mest sannsynlig ikke fått han andre heller, siden "he's not only out of Your League, he's not even playing the same game"). Hjelper ikke at vi bor i nabolaget og eventuelt hadde fått det til med å slippe avstandsforhold. Man kan ikke bare fly rundt og være forelska hele tiden når man har barn og familie. Anonymous poster hash: b8fbb...865
soleia Skrevet 28. oktober 2016 #20 Skrevet 28. oktober 2016 Dette vil vere temmeleg problematisk i fleire år framover, og deretter gå over til å vere litt problematisk, på linje med slik det er i dei fleste skilde familiar. Skal du gå frå mannen din, så må du gjere det fordi du vil gå frå mannen din, ikkje fordi det er ein "sjelevenn" 40 mil vekke. Hollywood sine kjærleiksfilmar, der kjærleiken overvinn alt, speglar ikkje altid verkelegheita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå