Gå til innhold

Bergansjakker til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de verdt prisen? 

Barna på 9 og 12 år trenger nye dunjakker. 

Anonymous poster hash: a41bd...59f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til allværsjakkene fra bergans. Er helt suverene. Har ikke prøvd dunjakkene...

Anonymous poster hash: 8d36c...93e

Skrevet

Ja!! Enkel og greit! Min gutt på 8 år har hatt dunjakke fra Bergans fra han var 3 år, ingen andre kan måle seg! Løp og kjøp!

Anonymous poster hash: e0789...dfd

Skrevet

Helt klart.

Jeg synes det er viktigst at ungene har gode varme kvalitetsklær fremfor meg selv.

Anonymous poster hash: 63189...460

Skrevet

Enig i at det er gode jakker, men syns de er litt dyre. Særlig til skolebruk, der de fort blir ødelagt eller forsvinner. Prøver ofte og se om jeg finner noen som er pent brukt på Finn.

Anonymous poster hash: 61baa...c1f

Skrevet

Jeg har til mine på 7 og 8 år. Kjøpte littegrann opp i størrelsen, så i fjor var de romslige, i år passer de kjempefint, og mulig iallefall minsten kan ha sin til neste år også, men de er litt smale i modellen og har god strikk på armene så det gjør ikke noe å gå opp litt i str. Utrolig gode og varme, fin passform, og god kvalitet. Minste kan arve eldste sin, den andre kan jeg nok selge for en 4-500 om den holder seg like fint etter denne sesongen. Så da blir ikke jakkene så dyre likevel. Har de fremdeles vennefest tilbudet på XXL, da er det jo 25%? 

Minste er 134 cm og har 140 år i sin jakke, i fjor var han vel ca 128 cm. Eldste er 148 cm, har 152 i jakken. Han var vel 142-43 i fjor:) Bare en pekepinn på hvordan de er i størrelsene.

Anonymous poster hash: 93d2b...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...