Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Vi blir mer og mer usikre på om min samboer er sønnen til mannen han er vokst opp med pappa. Hele svigermors slekt sier han ikke er det,har selvfølgelig tatt opp dette med svigers men de sier alle de andre juger. Men nå har samboer lyst å ta en dna test for og få oppklart dette.. men hvordan går han frem? Må han fortelle sin "far" om testen eller kan han snike til seg ett hårstrå eller lignende og få svar ut i fra det??? Anonymous poster hash: 99c62...434
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Han kan snike seg til noen hårstrå. Ville nok ha anbefalt å gjøre det slik fremfor å skape dramatikk som kanskje viser seg å være unødvendig. Anonymous poster hash: d6354...cfc
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Finnes det steder som tester hår altså? I utlandet regner jeg med, siden det ville vært ulovligi Norge. Jeg har tatt gentest. Da var det spyttprøve og blodprøve.. Anonymous poster hash: 755d3...832
Anonym bruker... Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg aner ikke om de tar prøve fra hår :/ derfor jeg spør Hi
Gemini77 Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Man kan kun DNA teste hår om hårsekken fortsatt sitter på håret. Hårstrået alene kan ikke testes.
Anyne Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Dette lurer jeg også på.. Vil ikke skuffe pappa med tankene mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå