Gå til innhold

Gravid i ung alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen som fikk barn i ung alder? Hvordan sa du det til kjæresten/barnefar og hvordan reagerte han? Fortelle gjerne om dere beholdt barnet eller tok abort, og hvordan det var! Og hvordan det ble med senere studier og jobb osv.

Anonymous poster hash: 38d2d...3d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei noen som fikk barn i ung alder? Hvordan sa du det til kjæresten/barnefar og hvordan reagerte han? Fortelle gjerne om dere beholdt barnet eller tok abort, og hvordan det var! Og hvordan det ble med senere studier og jobb osv.

Anonymous poster hash: 38d2d...3d1

Jeg var 16 år. 15 år siden nå. Jeg sa det rett ut. De tok det pent og sa at jeg bestemte om jeg skulle beholde eller ikke.

Vi flyttet til egen leilighet da han var noen uker gammel.

De forguder han å har alltid gjort det.

Jeg begynte på 4 års utdanning da han var ett år.

Jeg er sammen med barnefar og vi har en gutt til sammen. Han ble født året etter utdanning.

Jeg har aldri, aldri, aldri angret på valget jeg tok. 💙💙

Anonymous poster hash: feef1...4ba

Skrevet

Jeg var 16 år. 15 år siden nå. Jeg sa det rett ut. De tok det pent og sa at jeg bestemte om jeg skulle beholde eller ikke.

Vi flyttet til egen leilighet da han var noen uker gammel.

De forguder han å har alltid gjort det.

Jeg begynte på 4 års utdanning da han var ett år.

Jeg er sammen med barnefar og vi har en gutt til sammen. Han ble født året etter utdanning.

Jeg har aldri, aldri, aldri angret på valget jeg tok. 💙💙

En ting til, folk sier det er veldig tøft med små barn osv, men jeg synes det har gått bra. Det verste var våkennettene 😪 å trassalderen, men det spiller vel ingen rolle om foreldrene er 16 eller 46.

Skrevet

Jeg har fått barn i ung alder, og jeg skal innrømme at det var beintøft. Jeg bodde hos mine foreldre da jeg ble gravid, hadde ingen jobb eller utdannelse, ingen penger eller noe å tilby. De første 3 årene var knallharde. Barnet hadde store søvnvansker, jeg var alenemor, og måtte bli voksen veldig plutselig. Jeg syntes det var overveldende på alle måter. Fysisk og mentalt, og jeg følte meg kontant utmattet. Jeg gråt hver eneste dag, og slet med å håndtere det.

Nå er han eldre, og vi har absolutt verdens beste forhold. Han går på skolen, vi kan snakke om ting på en annen måte, det er et helt annet forhold. Først nå, nyter jeg morsrollen, for å være ærlig. Jeg studerer nå, og jeg kan absolutt forestille meg at det er lettere å studere uten barn. Alt jeg gjør, må planlegges ut fra barnets timeplan. 

Anonymous poster hash: 0e378...73a
Skrevet

Jeg ble gravid da jeg var 19 år. Var rett etter endt vgs og jeg jobbet som ringevikar. Jeg sa det til faren og han ville jeg skulle ta abort og jeg ville det selv og. Vi var ikke kjærester, holdt bare på. Jeg sa ikke noe til Min mor, hun skjønte det selv da "omgangssyken" aldri gikk over.

Jeg har aldri angret på aborten. Det var helt klart det riktige valget 😊

Anonymous poster hash: ab391...04d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...