Gå til innhold

Hvor finner man stillinger på 10 og 20%

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i ferd med å bli uføretrygdet. Mest av alt har jeg lyst til å ha 100% arbeidsevne, men mest av alt frykter jeg å bli delvis ufør. Jeg er redd det betyr en fremtid hvor jeg er varig ute av stand til å forsørge familien. Det er nesten sånn at jeg ønsker å sikte på full uføretrygd, selv om det ikke er det jeg ønsker.

Hvilke utsikter har man som delvis ufør?

Anonymous poster hash: aed28...353
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i ferd med å bli uføretrygdet. Mest av alt har jeg lyst til å ha 100% arbeidsevne, men mest av alt frykter jeg å bli delvis ufør. Jeg er redd det betyr en fremtid hvor jeg er varig ute av stand til å forsørge familien. Det er nesten sånn at jeg ønsker å sikte på full uføretrygd, selv om det ikke er det jeg ønsker.

Hvilke utsikter har man som delvis ufør?

Jeg har en 30% stilling, men det er kun fordi jeg hadde full stilling før og min arbeidsgiver er en IA-bedrift. Tror ikke de hadde ansett meg i denne 30% stillingen.

Anonymous poster hash: e7805...43f

Skrevet

Jeg har en 30% stilling, men det er kun fordi jeg hadde full stilling før og min arbeidsgiver er en IA-bedrift. Tror ikke de hadde ansett meg i denne 30% stillingen.

Anonymous poster hash: e7805...43f

Nei, det er det jeg er redd for :/

Jeg ble syk rett før siste eksamen en seks år lang utdannelse. Jeg rakk aldri å få en jobb, så det blir nok minstesats,

Litt uheldig i lotteriet der, men man må jo bare kave seg videre på best mulig måte. Først og fremst må jeg sørge for å holde hjulene i gang. 

Jeg sitter nå og prøver å være konstruktiv og finne på hva jeg KAN, og ikke hva som hindrer meg, men det er jammen ikke lett. Jeg kommer ikke på en ting. Setter stor pris på innspill.

Skrevet

Ekstrahjelp i butikk

Tilkallingsvikar i barnehag/sfo

Det står jo stadig deltidsstillinger på finn, er vel bare å søke på en av dem?

Anonymous poster hash: 6f604...011

Skrevet

Hvor man finner 10 og 20% stillinger?

I helsevesenet, nyutdannede får som regel fast hver 3 helg.

Anonymous poster hash: 04aa3...e36

Skrevet

Helsevesenet

I sikkerhetsselskaper

Alskens butikker

Mystery shopper

Vikarbyråer

Anonymous poster hash: 92626...07e
Skrevet

Jeg har jobbet hver fredag og annen hver lørdag. Fra 11-18 på fredagen og fra 10-15 på lørdagen. Som apotektekniker på apotek.

Anonymous poster hash: 2a2a0...cc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...