Gå til innhold

Johaug møter pressen igjen i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som tenker at hun vil score høyest nå på å legge seg paddeflat og beklage. Og innrømme at det var hennes ansvar?

Har alltid sett på henne som ei likandes jente før sutrungen i henne dukket opp og la all skyld på alle andre.

Men er redd dagens pressemøter kun vil være preget av at hun fortsatt fraskriver seg ansvar og fremstår som enda mer usympatisk.

Anonymous poster hash: ae41a...daa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja er enig. Synes hun bør påta seg litt av skylden selv.

Var det ikke hun som sa det om Sundby saken, at utøverene har selv et ansvar om å sjekke at alt er riktig. Eller gjelder det alle andre enn henne selv

Anonymous poster hash: c941e...b23

Skrevet

Tok ikke mye av ansvaret hun nei

Anonymous poster hash: c941e...b23

Skrevet

Enig med deg hi. Jeg synes det er pinlig å se på, tror hun hadde tjent mye mer på å legge seg flat og si at hun har gjort en feil. Hun tar ingen selvkritikk overhodet

Anonymous poster hash: b3792...128
Skrevet

Hun er bare flau!!! Hun tar jo ingen skyld. Hvor langt skal de dra det flaue showet? Buhu stakkars henne, plutselig alltid usminket utgrått , kjæresten med, har de ingen som gir dem råd om å roe ned stakkars greia?

Anonymous poster hash: 206c0...c75

Skrevet

Hun høres ut som en bortskjemt drittunge.

Anonymous poster hash: 8e8ae...8af

Skrevet

Jeg er enig. Jeg syntes fryktelig synd på henne da denne saken kom ut i media, selv om jeg også da opplevde hennes om ansvarsfraskrivende. Tenkte at slikt kan vi jo alle komme til å gjøre av uaktsomheter, og at hun hadde grunn til å fortvile når konsekvensene ble så store. Men nå får det være nok. Hun er en voksen kvinne, og selv om dette sikkert er beintøft så får hun bite tenna sammen og vise litt guts. 

Anonymous poster hash: f05ba...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...