Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Ektefellen til en av naboene er død. Vi snakker jevnlig med den gjenlevende ektefellen, type over gjerdet og når vi møtes på tur, men har ikke hatt videre kontakt med den avdøde. Så hva har dere andre gjort når en nabo dør? Går dere i begravelsen eller blir det kunstig? Jeg kommer til å gå, men lurer på om dette er vanlig eller ikke. Anonymous poster hash: e2709...4aa
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Om det var en jeg hadde hatt litt kontakt med så hadde jeg selvsagt gått i begravelsen. Anonymous poster hash: 514cf...e4b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Så sant det var greit å få til pga jobb ol ville jeg gått, men det er ikke en begravelse jeg hadde hatt dårlig samvittighet for å bli hjemme fra heller. Anonymous poster hash: b00b8...7fc
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Jeg gikk i begravelsen til naboen, jeg hadde lite med ham, men har hatt litt med kona. Hadde det vært naboer jeg bare hilser på går jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #5 Skrevet 27. oktober 2016 Kommer an på forholdet til naboene. I vår bygd er det vanlig å møte i begravelser til perifere bekjente. Ikke så mye for avdøde, men for de etterlatte. Anonymous poster hash: 1d003...d7b
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Da mamma døde ble jeg utrolig rørt over at flere naboer kom i begravelsen selv om de bare hadde vekslet noe ord nå og da. Anonymous poster hash: be08b...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå