Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #1 Skrevet 27. oktober 2016 Altså ute blant folk. Sminker du deg først? Føler det er så bortkastet, men samtidig kvir jeg meg for å gå på Elixia uten sminke... Anonymous poster hash: fd5e8...fce
sug lut Skrevet 27. oktober 2016 #2 Skrevet 27. oktober 2016 Nei, det får da være måte på. Jeg trener ikke for å bli sett. Det er kun en uheldig bieffekt.
Pobie Skrevet 27. oktober 2016 #3 Skrevet 27. oktober 2016 Bruker litt foundation, men det gjør jeg når jeg bare går hjemme og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå