Gå til innhold

Datteren min på 10 år bruker 37/38

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 9, 36 i sko. Gutt 7, 35.

Anonymous poster hash: 45193...314

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte også 38 I sko når jeg var på den alderen 😊 jeg et bare 168 cm høy og nå som voksen har jeg str 40 i sko ☺.

Om det har noe å si så har min far str 46 og min mor 39.

Tipper mine barn også kommer til å få store bein siden min mann har str 46 og jeg str 40.. eldste på 9 år bruker allerede str 37..

Skrevet

Mi jente på ti år bruker 39.

Anonymous poster hash: d24e9...9c0

Skrevet

Jeg har 36/37/38 i sko, brei vrist så kommer litt ann på på skoen hva jeg må ha. Jeg sluttet å vokse i beina når jeg fikk mensen, da var jeg nesten 11år. Vokste en skostr når jeg gikk gravid

Mine unger har ikke hatt så store bein, eldste på 13 år har lik str som meg. Eller kjøper hun som meg har hun litt å gå på, men ikke veldig mye. Vokst seint i beina de siste åra nå.

11åringen kjøpte vintersko i str 35 nå, og hun syns det er kjedelig at hun har minst sko i klassen. Skal sies at hun er den laveste også.

Men jeg ser ofte mye større sko enn mine i gangen og det har det vært lenge. Ungenes venner har for lengst gått firbi meg i sko str. Minstas veninne har 41 i sko nå. Fikk litt sjokk når de sto ved siden av min mann sine, for han bruker 42 så de så rimelig like ut. Mannen er ikke helt som alle andre, så hadde ikke dødd av sjokk om han kjøpte glittresko, men trodde ikke han var så rar enda...

Anonymous poster hash: ac6e6...ad5

Skrevet

Jenta vår på 9 bruker nå 39 i sko, det samme som meg. Hun hadde et stort hopp i løpet av sommeren. Sist vi målte henne var hun 150 cm og bruker 146/152 i overdeler og 158 i bukser. Regner med hun føttene stopper å vokse snart. 

Skrevet

Min sønn på 7 år bruker 35 i sko. Går opp et par str for hvert år så han er nok opp i 37 neste år. Når jeg tenker meg om har ham nok gått opp 3 str fra i fjor 😲 Bruker 128 i klær, men må nok straks opp en str.

Skrevet

Min jente på 13 er ca 180 og bruker 41 i sko, og bruker størrelse S i klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...