Gå til innhold

Mensen i snart tre uker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe man bør bekymre seg over? Startet for snart tre uker siden. Blødde da gjennom alt av klær, for det kom så brått på. Siden da har jeg blødd mer eller mindre hver eneste dag. Bør jeg få sjekket dette? Eller bare se det an...

Har hatt hormonspiral i tre år nå, og har vanligvis mensen 2-3 dager, "blødninger" der det holder med et truseinnlegg.

 

Anonymous poster hash: 2fc26...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Du må få sjekket dette! Det er ikke normalt og du må få sjekket hva det er.

Skrevet

Ja du må sjekke det. Det er langt utenfor hva som er normalt for deg, pluss at det er ikke bra å miste så mye blod



Anonymous poster hash: cd552...346
Skrevet

Må vel bare manne meg opp å ringe legen da. Tenkte det kanskje bare gikk over, vil ikke gå til legen med mindre det er fare for liv egentlig🙈

Takk for svar!😊

HI

 

Anonymous poster hash: 2fc26...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...