Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Er det noe man bør bekymre seg over? Startet for snart tre uker siden. Blødde da gjennom alt av klær, for det kom så brått på. Siden da har jeg blødd mer eller mindre hver eneste dag. Bør jeg få sjekket dette? Eller bare se det an... Har hatt hormonspiral i tre år nå, og har vanligvis mensen 2-3 dager, "blødninger" der det holder med et truseinnlegg. Anonymous poster hash: 2fc26...364
hysterika Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 JA! Du må få sjekket dette! Det er ikke normalt og du må få sjekket hva det er.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Ja du må sjekke det. Det er langt utenfor hva som er normalt for deg, pluss at det er ikke bra å miste så mye blod Anonymous poster hash: cd552...346
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Må vel bare manne meg opp å ringe legen da. Tenkte det kanskje bare gikk over, vil ikke gå til legen med mindre det er fare for liv egentlig🙈 Takk for svar!😊 HI Anonymous poster hash: 2fc26...364
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå