Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Tror du Fred og Barnum har samme far? Tror du Vera er utro mot Barnum med Fred? Anonymous poster hash: b4410...e03
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Dytt Anonymous poster hash: b4410...e03
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Ja Nei Anonymous poster hash: d4219...f85
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Har både lest boken og sett serien. Ja, jeg tror de egentlig er helsøsken selv om det aldri blir helt bekreftet. Mener du om Vivian og Fred har et forhold? Vera er jo moren... De har et godt øye til hverandre. Barnum mistenker jo at Fred er far til Vivians barn, for han vet jo at han selv er steril. Det blir aldri bekreftet. Ingen ting i boken blir jo ordentlig bekreftet
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Har både lest boken og sett serien. Ja, jeg tror de egentlig er helsøsken selv om det aldri blir helt bekreftet. Mener du om Vivian og Fred har et forhold? Vera er jo moren... De har et godt øye til hverandre. Barnum mistenker jo at Fred er far til Vivians barn, for han vet jo at han selv er steril. Det blir aldri bekreftet. Ingen ting i boken blir jo ordentlig bekreftet Hvor mange sesonger er det i serien? Anonymous poster hash: b4410...e03
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Hvor mange sesonger er det i serien? Anonymous poster hash: b4410...e03 Er bare en sesong. En miniserie på under 10 episoder hvis jeg ikke husker helt feil
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Er bare en sesong. En miniserie på under 10 episoder hvis jeg ikke husker helt feil Slik jeg forsto det: Arnold er far til Fred Fred er far til Thomas Fred sier han ikke er far og Arnold ikke er faren hans fordi ingen av de brydde seg om barnet sitt. Og da er de ikke verdig å kalles far. Anonymous poster hash: b4410...e03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå