Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 I går kveld oppdaget jeg en diger kviselignende sak på den en ytre kjønnsleppen. jeg tok mot til meg og skvisa til den poppa (det kom lyd! POP) og det rant en blanding av gugg og blod ut. Fortsatte bare å tømme den litt. det stinka hoggorm av væsken som kom ut. Skikkelig dritt rett og slett. Vaska og rensa med pyrisept. Idag er kjønnsleppen så øm at jeg måtte ta av trusa... var dette bare en stor kvise? En såkalt kong? Kan jeg forvente flere?  Anonymous poster hash: 8df6e...35c
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Har hatt samme. Den har fylt seg opp igjen på samme sted ca en gang i året. Vondt ja 😑 Kan jo håpe din ikke kommer tilbake.  Anonymous poster hash: 37afe...a26
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Mine kommer i perioder. Har kanskje fem i året (alle i lysken). Da er det slik at de kommer så fort den ene er "ferdig", og så har jeg en lang pause før den neste kommer  Anonymous poster hash: 852e7...8a7
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Google byll i lysken, det er ganske vanlig  http://www.kk.no/helse-kosthold-trening/f%C3%A5r-du-vonde-kviser-rundt-lyske-og-underliv-32924  Anonymous poster hash: 830ca...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå