Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Ja, hva savner dere?! Anonymous poster hash: c685b...8d6 Anonymous poster hash: c685b...8d6
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 En mann Anonymous poster hash: 47acd...001
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Søvn. Har nyfødt med kolliktendenser og sannsynligvis refluks. Er barn nummer to, men eldste hadde aldri skriketokter ala dette. Anonymous poster hash: a1437...266
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Barn, en familie og venner Anonymous poster hash: 20365...cb1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 En utømmelig vinkartong.. Anonymous poster hash: a148e...938
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 En mann. Savner også å ha masse penger så jeg hadde slippet å hele tiden beskymre meg for det økonomiske Anonymous poster hash: 14c18...8e9
me_87 Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Barnefri Husker ikke sist jeg hadde barnevakt til noe annet enn foreldremøte..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Venner. Anonymous poster hash: f6fdf...9d1
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Et mer sosialt liv. En jobb uten bekymringer. Mer egentid. Anonymous poster hash: 8f1ac...846
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #11 Skrevet 26. oktober 2016 Et par venninner. Ellers har jeg alt. Så egentlig ikke noe å klage på. Anonymous poster hash: 8fde9...aec
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #12 Skrevet 26. oktober 2016 Avknapp på ungene. En litt mindre navlebeskuende mor. Større familie. Bedre selvfølelse. Humor. Tiltakslyst. Mål. Mindre selvmedlidenhet. Og vaskerom. Anonymous poster hash: 815f1...5f9
Ileus Skrevet 26. oktober 2016 #14 Skrevet 26. oktober 2016 Kalorifri god sjokolade, sånn at jeg kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #15 Skrevet 26. oktober 2016 Sex Venner God helse Anonymous poster hash: 3e1a9...34d
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #16 Skrevet 26. oktober 2016 Egentid Fritid Penger Bare uviktige ting, men ting som kunne økt livskvaliteten min Anonymous poster hash: 15022...620
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #17 Skrevet 26. oktober 2016 Kos og kjærlighet Litt mere penger Anonymous poster hash: 943ad...e2a
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #18 Skrevet 26. oktober 2016 Mer penger. Et friskt barn. Bedre forhold til mamma. Broren min, kanskje mest av alt. Han døde for noen år siden. Hele familien gikk liksom"i oppløsning" etter det. Mamma ble aldri seg selv igjen. Anonymous poster hash: 025e3...8f8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #19 Skrevet 26. oktober 2016 en leilighet i Florida. Nei, seriøst så er jeg ganske priviligert <3 Anonymous poster hash: e6f71...bc8
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #21 Skrevet 26. oktober 2016 Nettverk der vi bor. En mann. Anonymous poster hash: 96eed...6a6
hilde og gutta Skrevet 26. oktober 2016 #23 Skrevet 26. oktober 2016 Å bli frisk. (som jeg aldrig blir) Penger Venner
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #24 Skrevet 26. oktober 2016 Mer sex Romantikk Mer egentid Anonymous poster hash: d69d9...c97
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #25 Skrevet 26. oktober 2016 Å være... fornøyd. Er liksom aldri helt fornøyd med livet mitt. Savner også mestringsfølelse i hverdagen. Er i et forhold, men vi kommuniserer ikke så bra, så jeg savner noen som forstår meg litt bedre. Savner et eget barn. Savner en familie (har ingen søsken og foreldre/besteforeldre er døde). Skulle også gjerne hatt bedre økonomi. Anonymous poster hash: 4ee98...65f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå