Gå til innhold

Hva savner du i livet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva savner dere?!


Anonymous poster hash: c685b...8d6



Anonymous poster hash: c685b...8d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann

 

Anonymous poster hash: 47acd...001

Skrevet

Søvn. Har nyfødt med kolliktendenser og sannsynligvis refluks. Er barn nummer to, men eldste hadde aldri skriketokter ala dette.

 

Anonymous poster hash: a1437...266

Skrevet

Barn, en familie og venner



Anonymous poster hash: 20365...cb1
Skrevet

En utømmelig vinkartong..

 

Anonymous poster hash: a148e...938

Skrevet

En mann.

Savner også å ha masse penger så jeg hadde slippet å hele tiden beskymre meg for det økonomiske

 

Anonymous poster hash: 14c18...8e9

Skrevet

Barnefri :P

Husker ikke sist jeg hadde barnevakt til noe annet enn foreldremøte..

Skrevet

Venner.

 

Anonymous poster hash: f6fdf...9d1

Skrevet

Et mer sosialt liv.

En jobb uten bekymringer.

Mer egentid.

 

Anonymous poster hash: 8f1ac...846

Skrevet

Et par venninner.

 

Ellers har jeg alt. Så egentlig ikke noe å klage på.

 

Anonymous poster hash: 8fde9...aec

Skrevet

Avknapp på ungene.

En litt mindre navlebeskuende mor.

Større familie.

Bedre selvfølelse.

Humor.

Tiltakslyst.

Mål.

Mindre selvmedlidenhet.

Og vaskerom.

 

Anonymous poster hash: 815f1...5f9

Skrevet

Søvn

Sex

en kjæreste

Skrevet

Kalorifri god sjokolade, sånn at jeg kan spise så mye jeg vil uten å legge på meg :)

Skrevet

Sex

Venner

God helse



Anonymous poster hash: 3e1a9...34d
Skrevet

Egentid

Fritid

Penger

 

Bare uviktige ting, men ting som kunne økt livskvaliteten min

 

Anonymous poster hash: 15022...620

Skrevet

Kos og kjærlighet

Litt mere penger



Anonymous poster hash: 943ad...e2a
Skrevet

Mer penger.

Et friskt barn.

Bedre forhold til mamma.

Broren min, kanskje mest av alt. Han døde for noen år siden. Hele familien gikk liksom"i oppløsning" etter det. Mamma ble aldri seg selv igjen.

 

Anonymous poster hash: 025e3...8f8

Skrevet

en leilighet i Florida.

Nei, seriøst så er jeg ganske priviligert <3



Anonymous poster hash: e6f71...bc8
Skrevet

Nettverk der vi bor.

En mann.

 

Anonymous poster hash: 96eed...6a6

Skrevet

Søvn

Egentid

Sex

 

I den rekkefølga 😅

Skrevet

Å bli frisk. (som jeg aldrig blir)

Penger

Venner

Skrevet

Mer sex

Romantikk

Mer egentid

 

Anonymous poster hash: d69d9...c97

Skrevet

Å være... fornøyd. Er liksom aldri helt fornøyd med livet mitt.

 

Savner også mestringsfølelse i hverdagen. Er i et forhold, men vi kommuniserer ikke så bra, så jeg savner noen som forstår meg litt bedre.

 

Savner et eget barn.

Savner en familie (har ingen søsken og foreldre/besteforeldre er døde).

 

Skulle også gjerne hatt bedre økonomi.

 

Anonymous poster hash: 4ee98...65f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...