Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Datteren min er 9 mnd. Hun krabbet da hun var 6 mnd og reiste seg opp ved 7 mnd. Alltid vært veldig aktiv og i full fart. Noen som har erfaring med barn som krabbet tidlig. Begynte de også og gå tidlig? Anonymous poster hash: e5a42...b14
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 Det er jo ikke spesielt tidlig da.... høres veldig normalt ut spør du meg. Ellers har ikke det nødvendigvis noen sammenheng nei. Ting kan gå fort en periode, for å så stå stille lenge. Min rullet fra 2 mnd, ålet fra 4 mnd, satt fra 5 mnd, krabbet fra 5 mnd og reiste seg ved 6 mnd. Gikk ved å holde seg ved 7 mnd. Men hun gikk ikke selvstendig før 11 mnd.... så lang pause fra 7 mnd til 11 mnd. Pr dags dato (15 mnd) ser jeg at hun er veldig god motorisk, og også lenger fremme der enn mange andre eldre barn på hennes avd i bhg, men samtidig synes jeg hun er litt treg med språket (ihvertfall tregere enn storebror var). Anonymous poster hash: 45912...673
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Førstemann krabbet ikke. Gikk da han var 8 mnd. Andre krabbet rett før han ble 6mnd, reiste seg to uker etterpå, og gikk rett før han ble 8 mnd. Tredje krabbet aldri, akte bare på rumpa, gikk da han var 11 mnd. Anonymous poster hash: 85184...d3c
skinnfilla Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 Nei, stemmer ikke her . Eldste rygget en uke før hun gikk, 9mnd Nr krabbet fra 6-7 mnd ,gikk 13 mnd Nr 3 krabbet fra ca 6-7 mnd ,går ikke enda ,11 mnd gammel
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har fire barn, alle far krabbet ved 6 mnd og reist seg etter møbler når de var 7 mnd, tror det er helt vanlig Når de gikk selv uten støtte var ganske forskjellig da, hun som var tidligst gikk 9 mnd gammel, da reiste hun seg midt på gulvet uten støtte og vips gikk hun. To av dem gikk rundt ettårsdagen, ene var 11 mnd ut andre 12. Den tregeste var 14 mnd før hun gikk over gulvet uten støtte Anonymous poster hash: dcda9...bfa
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2016 #6 Skrevet 26. oktober 2016 Det stemmer ikke helt på mine. Et av barna var sent ute med å krabbe. Hun lærte å krabbe, reise seg opp og gå samme uke omtrent. Et av barna krabbet og reiste seg opp tidlig. Gikk likevel 7-8 mnd før han gikk. "Alle" tok han igjen
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Synes ikke det var spes. Tidlig, men teorien stemmer på mine barn. Nr. 1 krabbet rett før hun ble fem mnd, gikk selv da hun var 9,5 mnd Nr. 2 krabbet da hun var 11 mnd, gikk selv da hun var 15 mnd Nr 3 krabbet da han var fem mnd, gikk da han var 8,5 mnd. Anonymous poster hash: 19f4c...e33
Snøfnugget Skrevet 26. oktober 2016 #8 Skrevet 26. oktober 2016 Min var senere til å krabbe på alle fire (8 mnd ca, hadde da krøpet lenge på magen), reiste seg 9 mnd. Men gikk likevel ved knappe 11 mnd
februarprins2013 Skrevet 26. oktober 2016 #9 Skrevet 26. oktober 2016 Min krabbet når han var 6mnd , gikk rundt bordene 8mnd og gikk på 1 års dagen sin
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #10 Skrevet 26. oktober 2016 Min første krabbet som 7 mnders, gikk som 10 mnders. Min andre krabbet som 7 mnders og gikk som 8,5 mnders. Fysioterapaut sa på 4 mnderstrening på helsestasjonen at han var lenge før de fleste. Ikke noe spesielt med krabbingen, men gikk fort etterpå. Ingen satt av dem satt alene som 6 mnders, men måtte ha støtte. Nå er det uansett ikke noe å trakte etter at babyer skal gå. Minste fikk utallige blåflekker for han gikk på hinder hele tiden. Hodet var ikke utviklet til å følge med på farer.. Så stress heller helt ned Anonymous poster hash: 87370...ea0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå