Gå til innhold

Hva er det som skurrer med dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bortsett fra ikke-eksisterende stue?

Skrevet

Bortsett fra ikke-eksisterende stue?

Er da stue der. Skjønner ikke hva som skurrer med huset... Mye rom på lite areal...

Anonymous poster hash: d0fcf...799

Skrevet (endret)

Er da stue der. Skjønner ikke hva som skurrer med huset... Mye rom på lite areal...Anonymous poster hash: d0fcf...799

Akkurat, så mange rom at stua bare er et hjørne det knapt er plass til sofa. Tv'n står jo i veien når man går gjennom rommet. Ville heller har færre, større rom. Spesielt stue. Ellers måtte man prioritert annerledes, og tatt hele den etasjen som et kjøkkenrom og hatt allrom der.

Endret av **venter**
Skrevet

Hadde syns det var slitsomt å bo på 3 plan. Må bli mye gåing i trapper.

Anonymous poster hash: 09ef5...3b4

Skrevet

Det har... 40 (!) kvm grunnareal... Det er ikke stort for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 28cb9...025
Skrevet

1/4 av huset er trapper.

Skrevet

For en rar stue.. Likte virkelig ikke den. Ikke så veldig avslappende å se tv samtidig som man ser trapperom\gang\rot..

Anonymous poster hash: 9630e...da1
Skrevet

For meg: Litt for små rom, stuten er som mange nevner veldig liten (har ikke plass til mange gjester om gangen). I tillegg liker jeg veldig godt å ha utgang direkte til hagen fra stue/kjøkkenet, her er det kun utgang til veranda. Ellers var det et fint hus, og kjøkkenet var ganske ok størrelsen på resten tatt i betraktning. :)

Anonymous poster hash: 85e9a...a37
Skrevet

Jeg synes det var ganske ålreit egentlig. Men alt for liten stue. Ville heller kun hatt et bad og større stue. Tenker at det kanskje også blir slitsomt med så mye trapper..

Har man kun ett barn f.eks vil jeg tro det er et flott hus og bo i. Men med så liten grunnflate blir det fort trangt..

Anonymous poster hash: 6afdb...b30
Skrevet

Kusinen min har mindre stue enn det der og vi får fint plass til 23 mennesker til middag i jula.

Anonymous poster hash: 4e8bf...f0b

Skrevet

Med så liten grunnflate går som regel veldig mye veggplass bort på trappeoppgang, vinduer og dører... Og dette er snarere en sofakrok enn en stue.. 😣

Skrevet

Med så liten grunnflate går som regel veldig mye veggplass bort på trappeoppgang, vinduer og dører... Og dette er snarere en sofakrok enn en stue.. 😣

Slik jeg ser det er det en åpen kjøkkeløsning med god plass til ganske stort kjøkken, spisebord og sofakrok.

Skrevet

Kusinen min har mindre stue enn det der og vi får fint plass til 23 mennesker til middag i jula.

Nei. Fint(!) får dere ikke plass til det. Dere får kanskje plass, men 23 mennesker i en stue/kjøkken på 35 kvm (la oss si gang med trapp er på 5 kvm), så er det mindre enn halvannen kvadrat per pers. Så tar jo bord og møbler og kjøkken plass i tillegg. Så si det er én kvadratmeter med plass til hver person... Det er ikke å "fint" få plass i mine øyne. Selv om det er plass.

Anonymous poster hash: 609bd...ad2

Skrevet

Hvorfor mener du at noe skurrer hi?

Anonymous poster hash: e170a...89d
Skrevet

Hvorfor mener du at noe skurrer hi?

Anonymous poster hash: e170a...89d

Det er alt for billig til å være Jessheim.

Anonymous poster hash: 7ea73...373

Skrevet

Litt liten stue ja, ingen toalett i hoved etg. Er litt å gjøre med huset

Skrevet

Du ha lest annonsen...? Hint: TG3. Setningsskader. Det står svart på hvitt.

Anonymous poster hash: 12e90...c01

Skrevet

Det ligger på Jessheim..

Anonymous poster hash: c8d5e...831

Skrevet

Du ha lest annonsen...? Hint: TG3. Setningsskader. Det står svart på hvitt. Anonymous poster hash: 12e90...c01

Så dette nå. Det er jo helt krise å kjøpe. Får vel ikke noe på forsikringen om noe skulle skje, ettersom man vet om denne gedigne feilen ved kjøp?

Skrevet

Hele avsnittet om bebyggelse skurrer jo en del da.

Anonymous poster hash: 93797...7f6

Skrevet

1- Det står tidligare eigar (før noverande) fekk heve kjøpet pga setningsskader. Det skal vere ille før ein får heve eit bustadkjøp...

2-Der står "beregnet og rom er definert etter dagens faktiske bruk, uavhengig av hva som er godkjent av bygningsmyndighetene." Så det er ikkje sikkert alle roma i huset er godkjent.

Eg hadde skygge bana

Skrevet

Hadde nok IKKE kjøpt det pga. skadene.

Men ellers syns jeg det var et veldig fint hus!! Kunne absolutt tenkt meg et sånt hus, jeg!!

Anonymous poster hash: 675b0...639
Skrevet

Så billig og rart ut. Ikke solid og som en ettertanke

Anonymous poster hash: 07cbe...1d2

Skrevet

Så billig og rart ut. Ikke solid og som en ettertanke

Anonymous poster hash: 07cbe...1d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...