Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har en bugaboo buffalo til min gutt på 6 måneder. Hittil har vi kun brukt bagdelen, men nå er det jo ikke lenge til vi må skifte til sittedelen. Hvilken vognpose anbefaler dere til denne vogna? Ser at det finnes en pose fra bugaboo som ser kjempefin ut (high performance). Imidlertid ser jeg det er noen kommentarer på at den ikke er så varm som man kunne ønske for de norske vintrene. Jeg har fått anbefalt voksi city, men ser noen kommenterer at denne kan skli I sportsdelen. Er det noen som har erfaringer med disse posene til denne vogna? Har dere evt noen andre poser å anbefale? På forhånd takk for hjelp! Det er vanskelig å navigere i denne utstyrsjungelen.. Anonymous poster hash: 864ae...1cb
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #4 Skrevet 27. oktober 2016 Anbefaler deg å bli medlem på facebookgruppa Barnevogner. Der har dette vært diskutert mange ganger. Hvis du laster ned appen groups kan du søke og få opp mange gode tips og råd Anonymous poster hash: 1a0d6...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå