Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Er litt rådvill her... Mini har et par uker vært litt vanskelig å få i middag (spiser ca halvparten av normalt), men han har drukket MME som han pleier (1x120ml og 2x100ml i døgnet)... Ammer ikke da han har hatt puppenekt i 3 mnd men han fikk tillegg før det også (siden han var 1 mnd). Bruker NAN2. Men nå de siste dagene har han nektet plent å ta flaska... Har prøvd melk på tutekoppen men selvom han prøvde (i motsetning til når jeg kom med flaska) var det tydelig at skuffelsen var stor. Han drikker vann og "juice"(fruktmos blandet ut i vann) av tutekopp, men med melka ble det bare grimaser.. Smaker selvsagt på melka selv hver gang og vet sikkert at den ikke er sur eller dårlig.. Er redd han ikke får i seg nok næring... Væske får han som sagt i seg uansett men MME er jo mer enn det.. Får ikke i han mer fast føde enn han allerede får (2 porsjoner grøt, 1/2-1porsjon middag, nesten 1 brødskive til lunsj og en halv banan eller lignende) for han er ikke særlig storspist av seg... Vektoppgang på forrige kontroll var helt super men redd han ikke skal gå opp så mye han skal nå pga han ikke vil ha mme og ikke kompenserer ved å spise mer av annen mat.. Noen med tips og råd til meg? Trodde først flaska var problemet men når det ikke funker med kopp eller tutekopp heller tenker jeg jo at det er melka han ikke vil ha... Anonymous poster hash: d6185...b58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå