Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #1 Skrevet 26. oktober 2016 Jeg har en easygrow (dun), når bør den være med i barnehagen? Det er vel for varmt enda? Hva har jeg i så fall på i vogna når det skal soves?Eller.. hvis det soves.. Her hjemme foregår alle dupper i seng, innendørs. Sover dårlig i vogn, men gir det et forsøk i barnehagen. Tips? Skal kjøpe en tykk ulldress. Har ullfleece: votter, balaclava, tøfler. Og ullteppe, men det er ikke tykt (rillestrikk). Hva sover ungene i i barnehagen når det ikke er pose i vogna? Anonymous poster hash: e9bd9...503
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #2 Skrevet 26. oktober 2016 opp Anonymous poster hash: e9bd9...503
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #3 Skrevet 26. oktober 2016 Hva har hun over seg nå da? Her sover de med vognpose nå. Med lite klær nedi heller Anonymous poster hash: 72d8c...a55
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #4 Skrevet 26. oktober 2016 I barnehagen vår, i Oslo, bruker alle barna vinterpose nå. Så regulerer de heller med mindre klær på hvis det er varmere sånn som det er meldt nå. Anonymous poster hash: a6bc5...2bf
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 I vår barnehage gir de beskjed når de ønsker tykkere poser. Den ble etterlyst i går. Min har voksi med dun og ull. Har easygrow men den blir hun veldig varm i så den sparer vi til vinteren. Anonymous poster hash: 80469...5e1
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2016 #6 Skrevet 27. oktober 2016 Hva har hun over seg nå da? Her sover de med vognpose nå. Med lite klær nedi heller Anonymous poster hash: 72d8c...a55 Hun har på seg ullfleecedress og lue + lammeskinnstøfler Anonymous poster hash: e9bd9...503
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå