Gå til innhold

Gravid på spiral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne positiv eller ser jeg spøkelser 😂

Skal selvfølgelig kjøpe en ordentlig test, men vil vente er par dager.

Anonymous poster hash: 1ab55...d07

post-42-426081_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes jeg ser noe veldig svakt. Vent noen dager og ta en cb digital, så får du sikkert svar.

Anonymous poster hash: 9f5f7...bd9

Skrevet

Hva slags spiral har du da?

Større sjanse for å bli gravid på kobberspiral enn på hormonspiral

Anonymous poster hash: 8d894...d36

Skrevet

Jeg sitter faktisk å lurer på om jeg er gravid (hormonspiral). Vet at det ikke er stor sjanse, men jeg har alltid en liten blødning en gang om mnd, fast dato. Den er uteblitt. For første gang på 6 år.. Og har følt meg uggen og rar de siste dagene, så det kan jo skje.

Anonymous poster hash: d634f...ebd

Skrevet

For å svare på ditt opprinnelige spørsmål: Jeg ser en svaaak strek

Skrevet

Jeg har hormonspiral.

Føler meg ikke gravid i det heletatt, med de andre svangerskapene har kvalmen kommet i uke tre. Har ikke hadd blødninger på to år så tok igrunn en test pga smerter i livmor området😂 Hi

Skrevet

Jeg ser en strek

Anonymous poster hash: b4ec8...2f5

Skrevet

Men kan man få falsk posetiv test når man har homonspiral? Altså kanskje den frigjør litt hormoner sån at man får svak posetiv test? 😂Hi

Skrevet

Jeg sitter faktisk å lurer på om jeg er gravid (hormonspiral). Vet at det ikke er stor sjanse, men jeg har alltid en liten blødning en gang om mnd, fast dato. Den er uteblitt. For første gang på 6 år.. Og har følt meg uggen og rar de siste dagene, så det kan jo skje.

Det er hormonspiral jeg også har😂 Du får ta en test😊Hi

Skrevet

Det er hormonspiral jeg også har😂 Du får ta en test😊Hi

Skrevet

Men kan man få falsk posetiv test når man har homonspiral? Altså kanskje den frigjør litt hormoner sån at man får svak posetiv test? 😂Hi

Nei

Men det er jo en økt sjanse for svangerskap utenfor livmor med spiral og da kan testen bli veldig svakt positiv

Skrevet

Nei

Men det er jo en økt sjanse for svangerskap utenfor livmor med spiral og da kan testen bli veldig svakt positiv

Det er verst med kobberspiral

Anonymous poster hash: fbed3...5fc

Skrevet

Nei

Har faktisk vært inne på tanken om det, tror jeg bestiller meg time til privat gyn.hi

Skrevet

Har faktisk vært inne på tanken om det, tror jeg bestiller meg time til privat gyn.hi

Men vil man bli dårlig av det?hi😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...