Gå til innhold

Klær i kulden til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et tilbakevendende tema hvert år, men jeg drister meg til å spørre. Hva har dere på babyen til og fra bilen? Man skal jo ikke ha på for mye klær mens de sitter i setet pga sikkerhet. Har dere på masse klær for å så ta av når de settes i setet? Eller pakker inn med ullteppe og så ned i setet? Eller setter dere babyen i setet fullt påkledd? Jeg har ikke mulighet til å ha setet inne når det ikke er i bruk, så det er ingen vits å investere i sånn bilstolpose, setet blir nesten aldri tatt ut av bilen.

Anonymous poster hash: f1638...c42

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta bilstolposen inn uten å ta inn setet?! Ellers tenker jeg at en god ulldress er sikkert varmt nok uten at babyen er for mye påkledd ifht sikkerhet. Og så kan en jo ha et lite teppe over hvis det er veldig kaldt.

Skrevet

Du kan jo ta bilstolposen inn uten å ta inn setet?! Ellers tenker jeg at en god ulldress er sikkert varmt nok uten at babyen er for mye påkledd ifht sikkerhet. Og så kan en jo ha et lite teppe over hvis det er veldig kaldt.

Ulldress selvfølgelig! 🖒 😀 takker ☺

Anonymous poster hash: f1638...c42

Skrevet

Bruker ulldress i bilen, har ikke noe mere på til og fra bilen. På de kaldeste dagene har jeg på babyen et ullpledd i bilen.

Anonymous poster hash: 01aec...c26

Skrevet

Tar et pledd rundt til og fra bilen

Skrevet

Hjemmestrikket ullbukse og jakke, pledd over.

Anonymous poster hash: f0b0b...d21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...