Gå til innhold

Din "dagens facebookoppdatering"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler seg: privilegert

Er enehersker på vaskerommet😡

(Vi bor 3 voksne og et barn, og meg og bare jeg vasker klær😡😡😡, har ikke vaska klær på evigheter, men ingen legger merke til det en gang. Stativet fra sist står enda fremme😫)

Anonymous poster hash: 0ddab...06a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler seg; syk

Forhåndsbeklager til alle på seminaret i dag som hører meg hoste og snufse.

Anonymous poster hash: c02c8...389

Skrevet

Føler meg: blæ

#når man for andre gang på en måned har fått blærekatarr

Anonymous poster hash: b9728...4e3

Skrevet

Føler seg: sliten.

Sykdom, sykdom, sykdom. Jeg og barna har i 2016 rullert på å være syke og inn på sykehus for ulike ting. Det er helt sykt! 😛

Anonymous poster hash: 330ec...002

Skrevet

Seriøst, legge ut om urinveisinfeksjon, klaging over sykdom og hoste? Det er virkelig ting jeg ikke trenger å få vite på facebook om mine venner/bekjente Jeg er også forkjølet og har knapt sovet i natt. Skal likevel på jobb i ettermiddag og ser ikke behovet for å spre sure miner på facebook.

Anonymous poster hash: b3943...549
Skrevet

Seriøst, legge ut om urinveisinfeksjon, klaging over sykdom og hoste? Det er virkelig ting jeg ikke trenger å få vite på facebook om mine venner/bekjente Jeg er også forkjølet og har knapt sovet i natt. Skal likevel på jobb i ettermiddag og ser ikke behovet for å spre sure miner på facebook.

Nå tolket jeg det som at hi lurte på hva folket ville skrevet hvis man skulle svare på spørsmålet uten filter eller tenke på at man må dele det under fullt navn, derav "dagens facebookoppdatering"...

Ikke hva folk har skrevet på Facebook, men hva man hadde svart på spørsmålet ellers.

Anonymous poster hash: e5665...dc4

Skrevet

#7: oh, my bad! Trodde folk faktisk hadde lagt ut dette  :hakeslepp:

Skrevet

Nå har jeg aldri noen gang lagt ut noen dagens facebookmelding på Facebook, men om jeg skulle skrevet en som anonym her må det bli

Føler meg kriblende fantastisk

Gleder meg til jul, for fra 1.nov går jeg opp fra 17.000 i mnd i lønn til 32.900 kr

Anonymous poster hash: a68ad...733

Skrevet

Nå har jeg aldri noen gang lagt ut noen dagens facebookmelding på Facebook, men om jeg skulle skrevet en som anonym her må det bli

Føler meg kriblende fantastisk

Gleder meg til jul, for fra 1.nov går jeg opp fra 17.000 i mnd i lønn til 32.900 kr

Så kjekt :) ! Skulle ønske det gjaldt meg :P

#Tjener bare 11 000kr/mnd BUHU

Anonymous poster hash: ee929...bda

Skrevet

Så kjekt :) ! Skulle ønske det gjaldt meg :P

#Tjener bare 11 000kr/mnd BUHU

Dette var brutto da, har bare drøye 12.000 utbetalt i dag....

Skrevet

#7: oh, my bad! Trodde folk faktisk hadde lagt ut dette :hakeslepp:

Jeg også 😂

Anonymous poster hash: 7f8cb...441

Skrevet

Dette var brutto da, har bare drøye 12.000 utbetalt i dag....

Ja, men det øker jo betraktelig. 

Skrevet

Ja, men det øker jo betraktelig.

Oh yes. Jeg føler meg riiiik 😀

Skrevet

Føler seg: sliten

Oppblåst mage, analkløe og umulige barn som nekter å kle på seg klærne jeg har lagt ut, og som er et mareritt å levere i barnehage. Ser frem til å komme på jobb, sette meg på do og klø meg deilig i endetarmen til jeg blir blodrød på fingertuppen. God dag til alle!

Anonymous poster hash: 85a35...ae9

Skrevet

Føler seg: sliten

Oppblåst mage, analkløe og umulige barn som nekter å kle på seg klærne jeg har lagt ut, og som er et mareritt å levere i barnehage. Ser frem til å komme på jobb, sette meg på do og klø meg deilig i endetarmen til jeg blir blodrød på fingertuppen. God dag til alle! Anonymous poster hash: 85a35...ae9

Hehe! Det var dagens Men du- kom deg til et apotek og kjøp alcos anal eller noe lignende.

Anonymous poster hash: 1b63f...7c7

Skrevet

Oppdatering: Koser seg hjemme med barna i dag. Lykke.

Bakhistorie: storebror. har vært syk i 3 mnd og endelig fått diagnosen cøliaki. Nå har han vært frisk og i barnehagen igjen i 2 uker, men i helgen fikk han hånd, for og munnsyken. Og har utslett herifra til månen og mildt sakt i dårlig humør... jeg er i permisjon med lillebror og har nå hatt 1 baby og en syk storebror hjemme siden sommerferien. Hipp hipp..

Anonymous poster hash: 77778...331

Skrevet

Om jeg skulle skrevet noe.

Føler meg privilegert.

Ingen kø på vei til jobb og jeg rakk møtet jeg trodde jeg kom til å komme for sent til. 👍🏻

Anonymous poster hash: 36005...0f8

Skrevet

hjemme med sykt barn, føler meg ikke på topp jeg heller. Har, det som føles som tusenplagg å legge sammen, men gidder ikke  :idea:

Kan godt sette ting i perspektiv, og det er deilig å få ligge på sofaen med teppe en dag, men gidder ikke det heller  :gape:

Anonymous poster hash: bf6d8...e27
Skrevet

hjemme med sykt barn, føler meg ikke på topp jeg heller. Har, det som føles som tusenplagg å legge sammen, men gidder ikke  :idea:

Kan godt sette ting i perspektiv, og det er deilig å få ligge på sofaen med teppe en dag, men gidder ikke det heller  :gape:

..og ikke gidder jeg å lære meg kommareglene heller..  :legrine:

Skrevet

Status; nervøs

Angsten min slo inn i dag. Kjent på det i hele dag, men ble verre utover dagen.. Måtte ty til en Sobril (sjelden jeg tar det) og kjenner meg mye roligere nå 😅

Anonymous poster hash: 0e9f2...c5f

Skrevet

Føler meg: kløende.

Sopp pga antibiotika. Hemorider. Klør i operasjonssår og sting. Klør i kroppen fordk jeg må ta det med ro. Blæ

Anonymous poster hash: 6fffb...8b9

Skrevet

Føler meg: Frustrert og fortvilet

Innser at vi ikke kommer til å klare å redde ekteskapet, og ver ikke hvordan jeg skal klare å takle det.

Anonymous poster hash: cd514...ffe
Skrevet

Er det seriøst noen som skriver oppdateringer om sykdom og elendighet lenger?😳

Anonymous poster hash: b49a4...290

Skrevet

Føler seg: Blæh!

Gikk på en smell med sjefen på kopirommet i dag.

Anonymous poster hash: 1121a...2a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...