Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Min mann har vel aldri vært glad i å kysse, var vel greit i starten, men seinere er det kommet frem at han ikke liker det. Jeg har vel akseptert det, men jeg savner det nå. Virkelig savner det. Nå har vi slitt ei god stund, og jeg er veldig usikker på følelsene mine (av flere ulike grunner såklart). Så nå for tiden drømmer jeg om "andre", ingen spesifikke, men noen som jeg har mer å dele med. Vi/ jeg sliter med det intime. Jeg blir med fordi jeg "drømmer om noe annet" og får lyst av den grunn, men jeg får det ikke av han... han har slutta å prøve seg, så det er jeg som tar initiativ nå (av overnevnte grunner), han blir alltid med. Men jeg oppnår ingrnting med det. Har veldig liten erfaring, fordi jeg holdt igjen da jeg var ung😏 Både og glad for det, men skulle gjerne hatt mer erfaring, og det var jo tilbud jeg kunne benyttet meg av den gangen🙈. Frustrert på mange plan, deler ikke dette med noen😢, så dere får det😫 Får ikke sove pga 1000 tanker. Anonymous poster hash: d26a5...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå