Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Datteren min på 5 har de siste dagene klaget over vondt i beina, holder seg til knærne. Sover urolig, klynker og klager.. Tenker det kan være voksesmerter? Hva hjelper eventuelt? Anonymous poster hash: eaf49...bb6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Høres ut som voksesmerter. Vår datter på 5,5 år hat vært plaget siden 3 årsalderen. Her fungerer det med massasje og varm klut. Dersom dette ikke fungerer og hun begynner å våken skikkelig opp avleder jeg med litt titting på telefon. Har enkelte ganger måttet gi Paracet faktisk. Hun kan gråte og bare kaste seg rundt i sengen i 30 min eller lengre og når ingenting annet fungerer gir jeg Paracet. Anonymous poster hash: 35aa5...c04
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Takk for svar. Prøvde å massere istad, og hun skriker bare! "Det gjør vondt, det gjør vondt!" Anonymous poster hash: eaf49...bb6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Her hjelper det å stryke forsiktig på fremsifen av leggen. De to eldste har hatt det bare i leggene. Varmeflaske hjelper også, og masse trøst og kos. Blir det for ille har vi gitt Paracet en sjelden gang. Mine har hatt det fra de var rundt to år, og eldste har det fortsatt en gang i blant (han er 6 nå). Det virker som det kommer hvis de har gått langt, det er visst vanlig. Men den sammenhengen har jeg ikke fortalt dem, da hadde de ikke gått en meter lenger! Anonymous poster hash: e6bed...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå