Gå til innhold

Dere med fotballidioter til menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må de se nesten hver kamp med favorittlaget sammen med kompiser?

Anonymous poster hash: 4ae56...e68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi ser de sammen:)

Anonymous poster hash: 50d9f...27e

Skrevet

Det kommer ikke på tale.. vi har tross alt tre små barn sammen, og de fleste kampene går på dagtid/ i leggetid i helgene.

Anonymous poster hash: 39ae4...8ce

Skrevet

Han må se alle kamper til favorittlaget, men ikke sammen med kompiser. Storkamper sees sammen med kompiser da..

Jeg liker egentlig fotball, men dritt lei av at alle kamper må sees..

Anonymous poster hash: bb7f8...cf2

Skrevet

Han må se alle kamper til favorittlaget, men ikke sammen med kompiser. Storkamper sees sammen med kompiser da..

Jeg liker egentlig fotball, men dritt lei av at alle kamper må sees..

Anonymous poster hash: bb7f8...cf2

Dette

Anonymous poster hash: a44d3...93e

Skrevet

Nei, han ser de vanlige hjemme sammen med ungene.. Storkamper ser han med kompiser.. Noe jeg syns er greit, da disse går på kvelden, og jeg orker ikke ha huset fullt av gutter som skal se fotball, og jeg får ikke\orker ikke være i stua, så må være i loftstua.. Med liten tv..

Syns det er verre med fotballen han selv spiller.. Han trener fotball 2ganger i uka, og har ofte en kamp i uka..

Anonymous poster hash: e4f27...e61
Skrevet

Her satte jeg foten ned for han skulle se det meste. Han fikk se favorittlaget i engelsk liga,rbk som vi begge heier på og landskamper. Alle andre kamper han vil se må han ut av huset. Nå er det kun en rbk kamp i ny og ne som vises på tv da han sa opp tvavtalen med tv2 premier league i høst.

Storkamper drar ham til kompiser og ser.to av de er ungkaren. Og vi har to små hjemme.

Anonymous poster hash: cfcb9...feb

Skrevet

Er lei jeg også. Er stort sett 1-2 fotballkamper hver lørdag og søndag + noen ellers i uka som må sees. Spesielt lei av "Nå må jeg se kampen". Nei, du må ikke se kampen, du prioriterer eller velger å bruke tiden på å se kampen.

Anonymous poster hash: abc4d...c16

Skrevet

Nei, vi ser de sammen:)Anonymous poster hash: 50d9f...27e

Det gjør vi også.Ser faktisk på Liverpool-kamp nå:-)
Skrevet

Han går på pub og ser kampene! Edru og kjører hjem!

Han ser alle kamper, men er utrolig flink å delta i hverdagen. Synes han fortjener de timene med pause!

Anonymous poster hash: dd92c...47d

Skrevet

Det gjør vi også.Ser faktisk på Liverpool-kamp nå:-)

Vi også😊

Anonymous poster hash: cfcb9...feb

Skrevet

Han her ser på alt fra langtvekkistanland mot indregokkland som jeg aldri har hørt om av lag engang.ALT av fotball, er så lei av å ha fotballstadion i stua.. 😂

Anonymous poster hash: 874b1...7a1

Skrevet

Uff, tar de å hopper og hojer og brøler som aper også? Glad det ikke er min mann

Anonymous poster hash: d4061...595

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...