Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er alenemor, fulltidsstudent og har ikke den beste inntekten. Så, da jeg kom over en enkel måte å tjene penger, takket jeg ja. Jeg "chatter" med menn online, for penger. 90% av samtalene er av seksuell karakter. Ingen webcam, er under falsk profil og er helt anonym. Men jeg kan se dem, motta bilder og vet hvem de er, fordi de oppgir navn/adresse osv. Jeg tjener et par tusen ekstra om måneden og trives godt med det. Men, jeg føler meg så ekkel på en måte, og spesielt etter en venninne kalte meg "Nett-hore" som en spøk. Er jeg det? En form for prostituert? Merkelig spørsmål kanskje. Jeg var bare så glad for at jeg endelig hadde en måned med penger til overs, at jeg ikke helt tenkte over hva jeg gjorde. Utrolig at jeg skriver dette innlegget. Er ellers utrolig ordentlig som person. Merkelig hva pengemangel kan drive en til Blir sikkert halshugget... Uff får helt vondt i magen nå! Anonymous poster hash: 4a90c...919
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Du er innenfor sexindustrien, men hva så? Det er frivillig, du har ikke fysisk sex, møter ikke mennene ( antar du har garantert deg mot at de hacker seg inn på sataen din eller noe), du tjener penger til deg og barna dine. Høres ut som en god deal Anonymous poster hash: 083a7...209
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Du er innenfor sexindustrien, men hva så? Det er frivillig, du har ikke fysisk sex, møter ikke mennene ( antar du har garantert deg mot at de hacker seg inn på sataen din eller noe), du tjener penger til deg og barna dine. Høres ut som en god dealAnonymous poster hash: 083a7...209 Haha, dataen, ikke sataen. Sorry skriveleif Anonymous poster hash: 083a7...209
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Synes det der er helt harmløst. Anonymous poster hash: ed484...d43
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 Hvordan betaler de deg om de ikke vet hvem du er? Det er som hun over sier, du er i hvert fall i sexindustrien. Anonymous poster hash: f8ffe...0dd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Hvordan betaler de deg om de ikke vet hvem du er? Det er som hun over sier, du er i hvert fall i sexindustrien. Anonymous poster hash: f8ffe...0dd Jeg får lønn gjennom et firma, som har en nettside hvor chattingen foregår. Så, disse mennene kan ikke finne meg, jeg er totalt anonym. HI Anonymous poster hash: 4a90c...919
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg får lønn gjennom et firma, som har en nettside hvor chattingen foregår. Så, disse mennene kan ikke finne meg, jeg er totalt anonym. HI Anonymous poster hash: 4a90c...919 Ansetter de...? Anonymous poster hash: 75362...07f
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #9 Skrevet 25. oktober 2016 Og hvis noen hacker firmaet du jobber i.. Anonymous poster hash: e5b53...69c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #10 Skrevet 25. oktober 2016 Helt klart innen sexindustrien, men hva gjør vel det når det er frivillig og uten fysisk kontakt? Tenker at det er helt harmløst. Vinn, vinn situasjon Kanskje ikke en biinntekt jeg hadde pratet om i familieselskap og på foreldremøter, men ellers helt innafor. Anonymous poster hash: abb9c...7fd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #11 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg får lønn gjennom et firma, som har en nettside hvor chattingen foregår. Så, disse mennene kan ikke finne meg, jeg er totalt anonym. HI Anonymous poster hash: 4a90c...919 Bedre at det går gjennom et firma, men hvordan gjøres det ellers - står du selv for telefon og datautgifter? I så fall hvor mye har du betalt pr. time? Nysgjerrig på hvordan det foregår Hvis du greier å skru på og så av etter kundene, så er det vel greit. Selv tror jeg at jeg ville vært kjemperedd for at firmaet skulle bli hacket eller at andre på noe vis skulle finne ut. Anonymous poster hash: f8ffe...0dd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #12 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg har jobbet på en sexside selv. Sjeldent jeg gjorde så mye seksuelt, de fleste var der bare fordi de var ensomme og vi snakket om løst og fast. Dette er 10 år siden og jeg tjente bortimot 6000 i mnd på det. Helt kurant det når jeg hadde en liten stilling fra før. Hadde 140 kr timen. Vi var ikke helt anonyme da, og hadde et par treff i året, blant annet julebord med ansatte og brukere. Veldig hyggelig folk, har kontakt med flere av de enda så lenge du er tilfreds så kjør på! Anonymous poster hash: f40f0...c3d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #13 Skrevet 25. oktober 2016 Du gjør det om du er komfortabel med det selv. Grei måte å tjene penger på. Skader ingen. Og om du hadde vært eskortepike eller prostituert (altså truffet de), kunne du gjort dét også for meg. Men da hadde jeg forventet at du stod for det også, og ikke skammet deg til tross for fordømmelse. Jeg er stor tilhenger av frihet til å gjøre som man vil i livet. Vi må bare bryte barrierer og virkelig ikke bry oss om samfunnsnormene, fordi det er de som gjør oss ulykkelige. Kos deg med en trivelig kveldsjobb! Anonymous poster hash: 69ec4...8ce
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #14 Skrevet 25. oktober 2016 Nei det syns jeg ikke du er. Kanskje på linje med å skrive erotiske noveller eller noe. Ganske stuerent i mine øyne 😊 Anonymous poster hash: d3a95...0c6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #15 Skrevet 25. oktober 2016 Er faktisk veldig overrasket, og litt overveldet, over hvor hyggelige og åpne dere er. Forventet litt at det skulle bli fordømt i større grad Kanskje jeg kan slappe litt mer av med det, fremover. Det gir en god inntjening i hvertfall HI Anonymous poster hash: 4a90c...919
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #16 Skrevet 25. oktober 2016 Bedre at det går gjennom et firma, men hvordan gjøres det ellers - står du selv for telefon og datautgifter? I så fall hvor mye har du betalt pr. time? Nysgjerrig på hvordan det foregår Hvis du greier å skru på og så av etter kundene, så er det vel greit. Selv tror jeg at jeg ville vært kjemperedd for at firmaet skulle bli hacket eller at andre på noe vis skulle finne ut. Anonymous poster hash: f8ffe...0dd Jeg bruker egen pc, på mitt hjemmenettverk Jeg får betalt pr. melding jeg sender, så jeg styrer selv timelønnen. Jeg kan logge av og på når jeg selv ønsker, om jeg så kun er online i 5 minutter eller 5 timer. Veldig enkelt og passende når man har litt varierende hverdager. Jeg får også ekstra i helgene HI Anonymous poster hash: 4a90c...919
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #17 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg bruker egen pc, på mitt hjemmenettverk Jeg får betalt pr. melding jeg sender, så jeg styrer selv timelønnen. Jeg kan logge av og på når jeg selv ønsker, om jeg så kun er online i 5 minutter eller 5 timer. Veldig enkelt og passende når man har litt varierende hverdager. Jeg får også ekstra i helgene HI Anonymous poster hash: 4a90c...919 Åå dette er noe jeg selv kunne tenkt meg å holde på med. Hvordan finne dette firmaet tro? Anonymous poster hash: 5937c...65b
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #18 Skrevet 25. oktober 2016 Synes ikke dette var ille. Og jeg har bare hatt en mann i mitt liv, så jeg er nok litt prippen. 😂 Anonymous poster hash: 17ca4...dba
sug lut Skrevet 25. oktober 2016 #19 Skrevet 25. oktober 2016 Du selger sex, selv om det bare er over telefon, så ja, det er du. Så er jo spørsmålet om du kan leve med det, og det er jo opp til deg.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #20 Skrevet 25. oktober 2016 Nei, det er du ikke. Det kunne jeg selv også gjort. Helt stuerent i min verden. Anonymous poster hash: 8c2e6...6b6
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #21 Skrevet 25. oktober 2016 Hvordan begynner man med dette? 😲 høres interessant ut... Anonymous poster hash: 4b387...409
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #22 Skrevet 25. oktober 2016 Ser at mange er villige til å prostituere seg her.Æsj! Anonymous poster hash: 3e529...2aa
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #23 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg vil også jobbe der! Anonymous poster hash: dc23d...3d7
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #24 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg er alenemor, fulltidsstudent og har ikke den beste inntekten. Så, da jeg kom over en enkel måte å tjene penger, takket jeg ja. Jeg "chatter" med menn online, for penger. 90% av samtalene er av seksuell karakter. Ingen webcam, er under falsk profil og er helt anonym. Men jeg kan se dem, motta bilder og vet hvem de er, fordi de oppgir navn/adresse osv. Jeg tjener et par tusen ekstra om måneden og trives godt med det. Men, jeg føler meg så ekkel på en måte, og spesielt etter en venninne kalte meg "Nett-hore" som en spøk. Er jeg det? En form for prostituert? Merkelig spørsmål kanskje. Jeg var bare så glad for at jeg endelig hadde en måned med penger til overs, at jeg ikke helt tenkte over hva jeg gjorde. Utrolig at jeg skriver dette innlegget. Er ellers utrolig ordentlig som person. Merkelig hva pengemangel kan drive en til Blir sikkert halshugget... Uff får helt vondt i magen nå! Anonymous poster hash: 4a90c...919 å snakke om sex på nettet er vel ikke noe anderledes enn å være fek spåkone på nettet. du selger en fantasi. ikke deg selv. jeg får ikke det der til å bli sexindustri eller prostitusjon. Anonymous poster hash: 07ec7...74f
Gjest Antarctica Skrevet 25. oktober 2016 #25 Skrevet 25. oktober 2016 Du selger ikke sex. Du selger bokstaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå