Gå til innhold

Er det uforsvarlig å beholde i dette tilfellet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: ec8e6...38e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ble postet litt for tidlig. Jeg er gravid med nummer 3. Vi har ikke utgangspunktet ikke lyst på flere barn, men jeg har da blitt gravid. Våre to første måtte vi ha "hjelp" til å unnfange og jeg har nå, på mirakuløst vis, blitt gravid. En del av meg sier jaaaaaa, jeg vil ha. Men den fornuftige tenker at det kommer ikke til å gå. Vi har begge "greie" jobber, vi har 900.000 tilsammen i året, men begge er uten utdanning. Vi må ha ny bil, nytt hus etterhvert da vi bare har 3 soverom nå. Det blir 3 barn på sfo/barnehage. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: ec8e6...38e

Skrevet

Jeg mener at 900 000 er en grei inntekt. Vi har litt under dere, begge har utdanning, den ene har master. Men det kommer selvfølgelig an på utgiftene også. Finnes mange biler til en grei pris hvor det er plass til tre barn.

Syns ikke det høres uforsvarlig ut å beholde barnet. Og barn kan dele rom, det er ikke omsorgssvikt, akkurat.

Anonymous poster hash: c0132...d6d

Skrevet

Det er jo vanskelig å vite hvordan deres kapasitet er..

Men vi tjener da 800.000 i året til sammen og har fire barn. Fjerde var overhodet ikke planlagt, men da testen var positiv var ikke abort noe tema i det hele tatt. Jeg hadde aldri klart å fjerne et barn, hos meg våkner morsinstinkt og beskyttelsestrangen så fort jeg vet det vokser et frø inni der så for meg er tanken på abort helt umulig

Hva dere føler og har kapasitet til vet jo bare dere

Anonymous poster hash: e03d0...02f

Skrevet

Jeg hadde beholdt.

Barn kan fint dele rom. Det gjør de her, vi har tre barn og tre soverom i huset.

Dere har helt grei lønn, klarer dere sikkert med den.

Må dere ha ny bil? Jeg klarer meg fint med en mellomstor bil, selv med tre barn. Må bare planlegge og pakke godt på ferieturer.

Anonymous poster hash: b06b6...f1f

Skrevet

Trenger dere nytt hus da? Vi har fire barn, og fire soverom. Null problem. Har du lyst å beholde, så følg lysten. Klart det kommer til å gå:-)

Skrevet

Hadde jeg ikke ønsket et barn til hadde jeg lett tatt abort. Det er grunner til at dere var fornøyd med to.

Skrevet

Hadde nok angra som en hund om jeg hadde tatt abort i din situasjon, selv om det ikke var planlagt

Anonymous poster hash: 9c940...858

Skrevet

Skjønner virkelig ikke hvorfor det skulle være uforsvarlig å beholde i dette tilfellet. Når jeg leste overskriften tenkte jeg du måtte utsette livsviktig behandling eller noe om du beholdt.

Skrevet

Uforsvarlig er vel å ta hardt i... ;) Med den overskriften trudde jeg du var kronisk syk, uten nettverk, lav uførepensjon og ingen far i bildet.... Det handler mer om dere tror dere takler 3 små barn? Barn kan dele rom og dere kan kjøpe en større bruktbil. Større hus kan kanskje være greit når de nærmer seg tenårene, men ellers ikke noe must.

Dersom dere virkelig ikke ønsker et 3 barn, så får du eventuelt ta en abort. Er det kun størrelse på bil og hus som teller, ville jeg kanskje tatt en runde til med mannen ;)

Anonymous poster hash: 8bb05...5ca
Skrevet

Vi har tre barn og bare to soverom. Det går også fint. Vi har mindre inntekt i året til sammen, enda vi har høy utdannelse. Hvor det er hjerterom er det husrom! ❤️

Anonymous poster hash: 50ee1...58a

Skrevet

Med tanke på økonomien er det ikke uforsvarlig mener jeg. Men dere må jo vurdere kapasiteten sånn ellers.

Skrevet

Her er nr 3 på vei og vi har også "bare" 3 soverom, blir 3 barn i bhg/sfo og vi har omtrent samme inntekt som dere. Jeg kan ikke forstå hva som er uforsvarlig med å beholde i ditt tilfelle

Skrevet

Ikke NOE med dette er uforsvarlig😂

Anonymous poster hash: 35637...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...