Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Samboer er hjemme denne julaften for første gang siden vi ble sammen for 4 år siden. Jeg har en datter fra før og vi har alltid feiret hos mine foreldre. Vi har nå fått en felles datter , så i år skal vi feire i eget hus for første gang. Han har invitert foreldrene sine, mens mine blir sittende alene sammen med yngste søsteren min. Datteren min som jeg har fra før er 8 år og vil Ikke feire jul uten besteforeldrene sine og nå tar jeg meg selv i å grue meg til jul... kan noen riste meg?? Alle er friske, vi har god råd, gaver og god mat. Jeg skulle skammer meg :-( Anonymous poster hash: 35d0c...ea1
justme76 Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Hvorfor kan ikke alle feire sammen hos dere?
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Kan ikke alle feire sammen? Anonymous poster hash: 43c98...96c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Tre ekstra rundt bordet er vel ikke noe problem? Vi inviterer både mine og mannens foreldre hvert år vi, og min single søster og hans single bror følger med på kjøpet I år kommer bare hans foreldre og bror da, mine foreldre drar til min bror i år. Men i fjor var både hans og mine foreldre her, bare koselig det ☺️ Anonymous poster hash: 8fc4f...06d
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 Hvorfor har dere ikke invitert dine foreldre og søster også? Vi inviterer alle hvert år og de som vil kommer. Svigerfamilien kommet hvert år, mens mine bytter på mellom oss og min søster sin familie. Anonymous poster hash: 98acf...1fd
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Hvorfor kan dere ikke be dine foreldre, pluss lillesøster til dere også? Da blir dere jo sammen hele gjengen Anonymous poster hash: 695a3...b73
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #7 Skrevet 25. oktober 2016 Du er barnslig, helt riktig....du inviterer selvsagt dine foreldre og søster også. Det gjør vi her, stor gjeng og det blir super fint. Anonymous poster hash: c69a8...f67
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #8 Skrevet 25. oktober 2016 Det er litt spesielt å skulle feire med svigers for første gang. Men det tåler du og datteren din,det lover jeg deg😊 Det er ikke alle som har foreldre og svigerforeldre som ønsker å feire sammen,det hadde for eksempel ikke vært et alternativ hos oss. Ikle så stas for mine søsken å feire med mine svigers heller. Det samme gjelder for min manns søsken. Vi feirer med hans/mine annenhvert år. Den dagen en besteforelder sitter igjen alene blir situasjonen selvsagt annerledes,da denne vil inviteres årlig, og de andre annethvert år som tidligere. Anonymous poster hash: 8baa2...87a
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #9 Skrevet 25. oktober 2016 Søsteren min er veldig plaget med angst og er vanskelig å få med dessverre:( men ja, jeg vêt jeg er barnslig.. :-) Anonymous poster hash: 35d0c...ea1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #10 Skrevet 25. oktober 2016 Det er litt spesielt å skulle feire med svigers for første gang. Men det tåler du og datteren din,det lover jeg deg😊 Det er ikke alle som har foreldre og svigerforeldre som ønsker å feire sammen,det hadde for eksempel ikke vært et alternativ hos oss. Ikle så stas for mine søsken å feire med mine svigers heller. Det samme gjelder for min manns søsken. Vi feirer med hans/mine annenhvert år. Den dagen en besteforelder sitter igjen alene blir situasjonen selvsagt annerledes,da denne vil inviteres årlig, og de andre annethvert år som tidligere. Anonymous poster hash: 8baa2...87a Ja, vi kan invitere dem neste år Anonymous poster hash: 35d0c...ea1
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #11 Skrevet 25. oktober 2016 Ærlig talt. Dine foreldre sitter alene, med lillesøsteren din? Så ikke bare har de hverandre, men også en datter. Å si at de sitter alene er ganske sært Anonymous poster hash: bcdaf...43c
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #12 Skrevet 25. oktober 2016 Vi feirer annen hver jul med mine foreldre og hans foreldre . Sånn må det nesten bli her og like koselig uansett Anonymous poster hash: 6f8a2...507
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #13 Skrevet 25. oktober 2016 Selv om hun har angst, så kan dere jo snakke sammen med henne og foreldrene dine. Kan hende de vil feire med dere, og at søsteren din vil prøve.. Anonymous poster hash: 3c871...392
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå