Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Hvilket regntøy har dere kjøpt til første klassingene deres (jente)? Er "vanlig" regntøy for barnslig? Er teknisk regntøy brukandes?🤔 Hvor har dere kjøpt og pris ? 😁 Anonymous poster hash: 8020c...428
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Hun har denne buksen https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/sport-og-fritid/klar-og-sko-til-barn/yttertoy/helly-hansen-41026?variantCode=9957 Også har hun en allværsjakkke fra Stormberg I tillegg har hun et enkelt regntøysett liggende på sfo hele tiden, det er arvet og en gang kjøpt på Europris tror jeg, men det er helt og duger som ekstrautstyr Anonymous poster hash: f9f77...1a8
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Har en hh shelter bukse. Men når det virkelig regner, som det ofte gjør her i Bergen. Må skikkelig regntøy til. Hun sitter gjerne i sandkassen , lager demninger etc.. Kun gummiregntøy som fungerer. Shelter er topp til små regn .men ikke når det bøtter ned... Anonymous poster hash: 9881e...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå