Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Vurderer å kjøpe meg ny bærbar Mac eller alternativt ipad. Har en MacBook fra før, som jeg har vært kjempefornøyd med, men nå er den gammel og kan nesten ikke brukes fordi den snurrende cd'en snurrer hele tiden. Synes det har vært en super maskin de sju årene jeg har hatt den og lurer på å kjøpe en ny nå. Ipad har jeg ikke erfaring med, men ser at det også kan være hendig. Vi har en stasjonær pc, så jeg vil ha mulighet for å bruke den hvis jeg kjøper ipad. Hva bruker dere ipad til i forhold til en bærbar Mac? Hvordan er det å skrive på ipaden? Hva ville dere valgt? Kjøper jeg MacBook, blakker jeg meg fullstendig, men det er for så vidt greit, siden jeg skal ha den lenge. Er egentlig bare ute etter å kjøpe det jeg har mest bruk for. Går i surfing, bilder og skriver også litt, men har planer om å skrive mer. Ligger gjerne i sofaen når jeg surfer. Anonymous poster hash: aecf6...5e0
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg bruker nesten bare iPad. Surfer, sjekker e-post, spiller litt spill... Går fint å skrive på den også. Men foretrekker tastatur om jeg skal skrive veldig mye. Jeg har en liten pc jeg bruker til det, men den bruker jeg kanskje en gang i uken. Tror også det finnes tastatur du kan koble til iPad. Anonymous poster hash: 5b1cd...a68
Anyne Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Skriver aldri på ipad, hater å skrive på den. Har imac til det. Men bruker ipaden mest totalt sett
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Skriver aldri på ipad, hater å skrive på den. Har imac til det. Men bruker ipaden mest totalt sett Hva bruker du ipaden til? Bruker du macen kun til skriving? Skulle gjerne hatt begge jeg også, men det har jeg ikke råd til. Anonymous poster hash: aecf6...5e0
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2016 #5 Skrevet 26. oktober 2016 Hva bruker du ipaden til? Bruker du macen kun til skriving? Skulle gjerne hatt begge jeg også, men det har jeg ikke råd til. Anonymous poster hash: aecf6...5e0 En iPad koster ikke mye. En Mac derimot koster fort en del. Vi har stasjonær Mac, og den bruker jeg til bilder (lager feks fotobøker til barna i iPhoto), Photoshop, og særlig tekst iPad brukes til å lese nyheter, sosiale medier, spill, se på film. Det samme som jeg kan bruke telefonen eller tv-en til, så den brukes mest av barna. Anonymous poster hash: 0fecc...a27
Anyne Skrevet 26. oktober 2016 #7 Skrevet 26. oktober 2016 Hva bruker du ipaden til? Bruker du macen kun til skriving? Skulle gjerne hatt begge jeg også, men det har jeg ikke råd til. Anonymous poster hash: aecf6...5e0 Bruker macen til skriving, betale regninger/regnskap og bildesortering/opplastning. Ipaden til alt annet. Har du bare råd til en av dem hadde jeg personlig valgt macbook :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå