Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #1 Skrevet 25. oktober 2016 Type 30 sp. Jeg skal levere en master i ledelse innen 1. Juni, 60 sider. Per dags dato har jeg ikke gjort NOE. Hvis jeg hadde startet i morgen, og har ca tjue timer til rådighet til oppgaven per uke. Når er det realistisk å kunne levere? Hvor lang tid brukte dere HELT fra scratch? 😠 Anonymous poster hash: 3f050...12a
jojoen Skrevet 25. oktober 2016 #2 Skrevet 25. oktober 2016 Da har du ok med tid. Det viktigste er at du kommer raskt i gang. Tving deg til å begynne å skrive, selv om du føler du ikke har noe å komme med. Skrvingen er en modningsprosess. Jeg skal levere i slutten av nov og jeg startet i aug. Jeg har to dag i uka til rådighet. Det krever jo selvfølgelig at jeg jobber effektivt, men det skal gå. Lykke til! Og i morgen begynner du å skrive😉
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #3 Skrevet 25. oktober 2016 Da har du ok med tid. Det viktigste er at du kommer raskt i gang. Tving deg til å begynne å skrive, selv om du føler du ikke har noe å komme med. Skrvingen er en modningsprosess. Jeg skal levere i slutten av nov og jeg startet i aug. Jeg har to dag i uka til rådighet. Det krever jo selvfølgelig at jeg jobber effektivt, men det skal gå. Lykke til! Og i morgen begynner du å skrive😉 Tusen takk 😀😀 Pga familiesituasjon og at det er dritt å leve kun på en inntekt håper og ønsker jeg å bli ferdig før fristen slik at jeg kan komme meg i full jobb igjen 😣  Anonymous poster hash: 3f050...12a
tante grusom master of law Skrevet 25. oktober 2016 #4 Skrevet 25. oktober 2016 Jeg begynte i januar det året og var ferdig i mars. Hadde da tatt det med ro og jobbet et par tre timer per dag.
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #5 Skrevet 25. oktober 2016 Jobbet intensivt 8-16 i 6 uker. I tillegg brukte jeg en ukes tid på forprosjektet + noen timer på innsamling av data før jeg begynte å skrive ordentlig.  Fikk A  Anonymous poster hash: e2bcf...404
Anonym bruker Skrevet 25. oktober 2016 #6 Skrevet 25. oktober 2016 Type 30 sp. Jeg skal levere en master i ledelse innen 1. Juni, 60 sider. Per dags dato har jeg ikke gjort NOE. Hvis jeg hadde startet i morgen, og har ca tjue timer til rådighet til oppgaven per uke. Når er det realistisk å kunne levere? Hvor lang tid brukte dere HELT fra scratch? 😠 Anonymous poster hash: 3f050...12a Det burde ikke være noe problem, med mindre du har en veldig tidkrevende datainnsamling.  Lag en tidsplan, og følg den!   Anonymous poster hash: 9d35d...138
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå