Gå til innhold

Gravid uke 10+6 og blødning + smerter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så redd, har hatt menssmerter i mage og rygg siden fredag. Blødde litt på søndag, brun utflod igår og idag blør jeg igjen. Kjennes ut som sammentrekninger i livmoren og jeg frykter det verste. Var hos legen igår og mormunnen var lukket og han så ikke noe blødningssted. Får henvisning til ultralyd imorgen hvis jeg fortsatt blør. Gi meg noen positive historier, er så lei meg!

Anonymous poster hash: 1c79d...a95

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så redd, har hatt menssmerter i mage og rygg siden fredag. Blødde litt på søndag, brun utflod igår og idag blør jeg igjen. Kjennes ut som sammentrekninger i livmoren og jeg frykter det verste. Var hos legen igår og mormunnen var lukket og han så ikke noe blødningssted. Får henvisning til ultralyd imorgen hvis jeg fortsatt blør. Gi meg noen positive historier, er så lei meg!

I dette svangerskapet har jeg blødd brunt blod nesten hver dag... (Jeg har vært kjempe bekymret..) for ei uke siden blødde jeg rosa utflod å da var jeg 7 uker.. Men alt har gått fint vært på 3 ultralyder :) hadde foresten mens smerter når jeg blødde. ( mine blødninger kom siden jeg har celleforandringer)

Brunt blod er gammelt blod. Krysser fingrene for deg 💗

Anonymous poster hash: 56635...14f

Skrevet

I dette svangerskapet har jeg blødd brunt blod nesten hver dag... (Jeg har vært kjempe bekymret..) for ei uke siden blødde jeg rosa utflod å da var jeg 7 uker.. Men alt har gått fint vært på 3 ultralyder :) hadde foresten mens smerter når jeg blødde. ( mine blødninger kom siden jeg har celleforandringer)

Brunt blod er gammelt blod. Krysser fingrene for deg 💗

Takk, godt å høre at det går bra med deg! Idag blør jeg rødt blod igjen, som på søndag, så dette blodet er ikke gammelt, dessverre. :-(

Skrevet

Takk, godt å høre at det går bra med deg! Idag blør jeg rødt blod igjen, som på søndag, så dette blodet er ikke gammelt, dessverre. :-(

Etter jeg hadde blødd liyy brunt så fikk jeg mørkerødt blod. Ikke mye men det var på mange tørk.

Hvor mye blod er det? Fyller det et bind?

Skrevet

Etter jeg hadde blødd liyy brunt så fikk jeg mørkerødt blod. Ikke mye men det var på mange tørk.

Hvor mye blod er det? Fyller det et bind?

Nei, det fyller ikke et bind, heldigvis. Har på truseinnlegg og det er som en femkroning i innlegget, kanskje, og så kommer det på papiret når jeg tørker meg. Tørker vel bort det meste da, tenker jeg, for er på do og sjekker kjempeofte om det har kommet mer. Ser at det ikke er rent blod, for er ikke mørkerødt som midt i mensen, men litt lysere rødt og sikkert blandet med slim.

Trodde jeg var over den skumleste tiden, men det er jeg tydeligvis ikke. :-(

Skrevet

I tillegg til menssmerter i mage og rygg, har jeg også noen virkelig skarpe, vonde stikk nede til høyre i magen, virker som om de kommer i serie innimellom.

Er det trygt å gå på do og gjøre nummer to når man blør? Har forstoppelsestendenser, så må presse en del. Bedre å la være å gå på do?

Skrevet

Nat jeg hadde smerter så gikk jeg det etter jeg så blodet. Så tror på en måte kroppen kjente litt på alt da siden jeg var stresset. Ikke stress så mye. Vi har ikke fasiten :( så du må bare dra til legen eller privat ul. Lykke til ❤❤❤

Skrevet

Nat jeg hadde smerter så gikk jeg det etter jeg så blodet. Så tror på en måte kroppen kjente litt på alt da siden jeg var stresset. Ikke stress så mye. Vi har ikke fasiten :( så du må bare dra til legen eller privat ul. Lykke til ❤❤❤

Jeg prøver å slappe av, men er ikke lett når jeg er så bekymret og har vondt. Jeg hadde smerter i to døgn før blødningen startet, så smerten kom ikke fordi jeg så blod.

Skrevet

Huff, skjønner så godt bekymringen din. Jeg hadde kommet like langt som deg da jeg fikk blødninger. Det viste seg på ul at morkaken hadde lagt seg foran livmormunnen og løsnet litt. Har i dag en vilter 2 åring, så det kan gå bra.

Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt❤️

Anonymous poster hash: 1307d...036

Skrevet

Huff, skjønner så godt bekymringen din. Jeg hadde kommet like langt som deg da jeg fikk blødninger. Det viste seg på ul at morkaken hadde lagt seg foran livmormunnen og løsnet litt. Har i dag en vilter 2 åring, så det kan gå bra.

Krysser fingrene for deg og ønsker deg alt godt❤️

Takk! Hva gjorde de med den løsnede biten? Satte den seg fast igjen? Hvordan forløp resten av svangerskapet?

Skrevet

Den satte seg fast igjen og morkaken flyttet seg etter et par mnd. Blødde i ca.2 mnd. Ellers et normalt svangerskap. Skal du på ul i morgen?

Skrevet

Den satte seg fast igjen og morkaken flyttet seg etter et par mnd. Blødde i ca.2 mnd. Ellers et normalt svangerskap. Skal du på ul i morgen?

Blødde du kontinuerlig i to måneder eller til og fra? Hvor mye blødde du? Gikk du til mange ekstra kontroller? Godt å høre at det gikk bra likevel!

Fastlegen skulle henvise meg til ultralyd på onsdag hvis jeg fortsatte å blø, så skal be om henvisning imorgen. Håper jeg også får ultralyd imorgen, vondt å gå slik uten å vite noe...

Skrevet

Jeg begynte å blø i uke 13. Det var spontanabort 😣😢

Anonymous poster hash: d042d...59d

Skrevet

Jeg begynte å blø i uke 13. Det var spontanabort 😣😢

Så leit! Håper inderlig at dette ikke er starten på en sa.

Skrevet

Det kan gå bra...men få en rask UL for å kunne utelukke graviditet utenfor livmor. Det kan bli livsfarlig fort

Anonymous poster hash: aa3e5...86a

Skrevet

Jeg blødde litt til og fra. Mye i begynnelsen så roet det seg. Fikk veldig god oppfølging av gynekolog på sykehuset.

Skrevet

Jeg blødde litt til og fra. Mye i begynnelsen så roet det seg. Fikk veldig god oppfølging av gynekolog på sykehuset.

Skrevet

Det kan gå bra...men få en rask UL for å kunne utelukke graviditet utenfor livmor. Det kan bli livsfarlig fort

Kan man være gravid utenfor livmor og få problemer så sent? Trodde det var i uke 7-8 man fikk smerter da? Legen skal sende henvisning imorgen, så får bare håpe de tar meg inn raskt. Tror dere det er noe håp for å få ul imorgen? Vil det hjelpe å ringe selv i tillegg til henvisningen?

Skrevet

Kan man være gravid utenfor livmor og få problemer så sent? Trodde det var i uke 7-8 man fikk smerter da? Legen skal sende henvisning imorgen, så får bare håpe de tar meg inn raskt. Tror dere det er noe håp for å få ul imorgen? Vil det hjelpe å ringe selv i tillegg til henvisningen?

Kan aldri tenke meg at du er gravid utenfor livmoren.

Masse lykke til

Skrevet

Kan aldri tenke meg at du er gravid utenfor livmoren.

Masse lykke til

Takk!

Skrevet

Har i tillegg følt meg fullstendig kraftløs og uten energi idag. I kveld føler jeg meg i tillegg veldig svimmel. Kan det være en infeksjon eller en større blødning i livmoren?

Skrevet

Har i tillegg følt meg fullstendig kraftløs og uten energi idag. I kveld føler jeg meg i tillegg veldig svimmel. Kan det være en infeksjon eller en større blødning i livmoren?Anonymous poster hash: 1c79d...a95

vedvarer dette ville jeg kontaktet legevakten!

Anonymous poster hash: c2638...6e6

Skrevet

Min eggleder sprakk i uke 9...var visst ikke uvanlig. Jeg hadde vage smerter, småblødninger i forkant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...