Gå til innhold

Hva har dere til middag i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på taco, men mannen er lei!! I alle fall taco med kjøttdeig. Har hørt det finns flere varianter av taco men har ikke prøvd

 

Anonymous poster hash: 5d208...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjær opp kylling i terninger/strimler med tacokrydder og ha i lefser👌🏼 Kjempegodt!

Vi skal ha medisterkaker.

Skrevet

Laks og pasta(tagliatelle) med paprika, mais og sausen er creme fraiche med melk og buljong.

 

Har du prøvd fisketaco da? Kan jo bruke både fisk og kylling.. eller lage tacopizza, tacosalat + + Google så finner du sikkert en haug av spennende varianter :)



Anonymous poster hash: 252d7...6d8
Skrevet

Vi skal ha spareribs ,båtpoteter, salat og bearnaise😁👍

Skrevet

Pytt i panne

 

Anonymous poster hash: e66eb...9fc

Skrevet

Roastbeef, asparges og rotgrønnsaker.

 

Anonymous poster hash: baaff...f53

Skrevet

Blomkålsuppe eller laksewok.

 

Anonymous poster hash: a06c3...752

Skrevet

Laks, grønnsakspasta, salat og revne gulrøtter med saus av urtekremost/melk 



Anonymous poster hash: 4870a...0ef
Skrevet

Med omgangssyke i hus blir det å bestille pizza på døra

 

Anonymous poster hash: 1ca33...6a5

Skrevet

Rester fra i går. Gryte med storfekjøtt og grønnsaker - salat til.

Skrevet

Kyllingbiter stekt med tacokrydder er mye bedre enn kjøttdeig!

 

Anonymous poster hash: bbed1...faa

Skrevet

Taco er godt også med kyllingstrimler eller svin. Noen liker laks også, men det blir for spesielt for meg.

 

Vi skal ha laksefilet med salat og ris.

Skrevet

Prøv Fajitas! -Supergodt! 👍🏻

Selv skal vi ha pølser, hjemmelaget potetmos, tomatsaus og grønnsaker.

Skrevet

Ferdig middag (kylling wok med nudler) bestilt fra kolonial.no

Skal bare varmes opp!

Er alenemor og sengeliggende pga sykdom og elsker kolonial.no!!!!! Har bestilt flere ferdige middager derfra til denne uken, de kommer på døren hvert øyeblikk 😊

 

Anonymous poster hash: 8115e...49f

Skrevet

Omelett med spinat, fetaost, cherrytomater, pinjekjerner og parmesan.

 

Anonymous poster hash: 6e584...0c5

Skrevet

Kylling og grønnsaker i wok med chilisaus og jasminris

 

Anonymous poster hash: 0c199...a0c

Skrevet

Vi hadde kyllingklubber, ris og broccoli i dag vi :) Med kald bearnaise til. Namnam...

Skrevet

Fiskegrateng!👏

Rock'n roll!

 

Anonymous poster hash: 09f9e...679

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...