Gå til innhold

Skal ta fly imorgen og...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer sterkt å ikke møte opp... jeg kaldsvetter og gråter. Skal fra Oslo til stavanger, kun 50 min flytur.... allikevel er jeg så redd at jeg er kvalm..... trenger å høre fra dere at dette går bra😢

 

Anonymous poster hash: a40ab...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt går det bra. Eneste transportmåte som er like trygg som fly er rulletrapp. Alle andre er verre. Det farligste du gjør i morgen, er å komme deg til flyplassen ;)



Anonymous poster hash: 8d9ec...1c2
Skrevet

Se på de som jobber ombord. Tror du noen av de ville hatt den jobben om det var så farlig som du tror?

 

Hilsen ei som ikke har flyskrekk lengre.



Anonymous poster hash: 3346b...c05
Skrevet

Ingen fare- det kommer til å gå supert!

Du er tryggere i flyet enn på vei til og fra i bil. Med en flytid på 50 min kommer det til å gå på null komma niks. Du rekker jo bare å komme opp i lufta, deretter 15-20 min og så kommer nedstigningen. Sett på flight mode på mobilen din og spill candy crush eller noe.

http://traveltips.usatoday.com/air-travel-safer-car-travel-1581.html

 

Lykke til!

Skrevet

Har du en iPad? Jeg pleier å låne/kjøpe en god film på iTunes, laste den ned og se på den på flyet, med gode tykke høretelefoner. Så fokuserer man ikke på selve flyvningen. Man kan late som om man sitter på et tog.

 

Anonymous poster hash: 814fd...7e6

Skrevet

Og hvis du velger å laste ned film, gjør det i dag. Det kan ta litt tid nemlig

 

Anonymous poster hash: 814fd...7e6

Skrevet

Takk for svarene deres. Det gjør så godt å lese det. Jeg vet det er større fare i bil Osv.. men jeg føler jeg mister all kontroll i fly. Det er så unaturlig høyt!! Tenk så grusomt å styrte? Tenk de sekundene i totalt mareritt.... jeg hører på alle lyder og er skråsikker på å dø hver flytur jeg tar 😢 Hi

 

Anonymous poster hash: a40ab...72f

Skrevet

Takk for svarene deres. Det gjør så godt å lese det. Jeg vet det er større fare i bil Osv.. men jeg føler jeg mister all kontroll i fly. Det er så unaturlig høyt!! Tenk så grusomt å styrte? Tenk de sekundene i totalt mareritt.... jeg hører på alle lyder og er skråsikker på å dø hver flytur jeg tar 😢 Hi

 

Anonymous poster hash: a40ab...72f

Du har ikke kontroll i bil heller. Sånn egentlig. Du må velge vekk sånn tanker. Har du noen tankeøvelser du vet fungerer for deg, så bruk dem til å få "dommedagstankene" vekk. De tankene hjelper ingenting.

Du får det ikke bedre av å tenke på det og det er DU som styrer tankene dine 😊

You can do it! Alle andre gjør det 😜

 

 

Anonymous poster hash: 89670...5a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...