Gå til innhold

hvordan blir hufsa etter 4-5 fødsler??

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er den perfekt. stram,trang, følsom og jeg har god musklatur.perfekt for både meg og samboer. er 4 år siden sist fødsel. men vi er inne på tanken på 2 tette men jeg er veldig glad i sex så vil ikke ødelegge hufsa mi.så hvordan blir den etter så mange fødsler??

Anonymous poster hash: ee426...c16

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fem barn (ingen tvillinger). Har alltid hatt veldig sterk bekkenbunn, og det er den fortsatt. Har også vært heldig med at jeg ikke har revnet. Hengekøyen av bekkenbunnsmuskulatur er altså i ship shape, men innvendig er det mer rasert. Ingen problemer med sex eller løping/hopping, men har fremfall av skjedeveggene.

Anonymous poster hash: ff29f...84b

Skrevet

etter en kjapp ukomplisert fødsel; livmorfremfall, små urinlekkasjer hvis jeg nyser eller løper. Nå når jeg er gravid igjen er det Tena all day. Kan ikke løpe, heller ikke gå fort nedover bakker. Veldig festlig. 

Alt vel før førstemann ble født. 

Det er nok ekstremt forskjellig fra person til person. 

Anonymous poster hash: 0f3da...ec0
Skrevet

Helt fin etter to fødsler, synes jeg.

Er gravid igjen, og nå er det virkelig bare å knipe, fordi ellers tisser jeg meg ut....

Den ser ikke ut som den gjorde før første fødsel, men bruken er fortsatt god ;)

Anonymous poster hash: efe93...1e4

Skrevet

Her ble den nokså ommøbelert etter første fødsel. Mens etter andre og tredje ble det ingen forandring. Vil tro det går like greit med en eventuell fjerde og femte også.

Anonymous poster hash: ce871...c66

Skrevet

Da blir Hufsa til Glufsa :D

Anonymous poster hash: 3da79...e1e
Skrevet

Ingen endring fra første til andre, men den ser ikke jomfruelig ut lengre😅

Anonymous poster hash: 58e2e...5b0

Skrevet

Min er ganske lik etter 5 fødsler. Merket atter nummer 5 at det kunne komme litt urin om jeg hoppet på trampolinen med ungene. Er i orden nå etter litt bekken trening. 

Anonymous poster hash: 3eb6d...515
Skrevet

Min hufse er 42 år gammel og har født 4 barn, den fungerer utmerket ☺️

Den er jo ikke 19 år lenger, og en del spor etter alderdom, revner, og fødsler er det unektelig, men hvilken rolle spiller det så lenge den virker

Sex er deilig for både meg og mannen, ingen lekkasjer

Anonymous poster hash: 7fd49...b65

Skrevet

Er som etter nr 1. ingen merkbare forskjeller. Hvis du har lyst på barn synes jeg ikke det burde falle på om hufsa er litt utsatt. Det meste kan rettes opp, om det blir for galt.

Anonymous poster hash: 0ccea...832
Skrevet

ja de går vel å operere om de blir for gale😂

Skrevet

Hufsa?... Som i det frosne nebbdyret i Mummitrollet, med dype emosjonelle problemer? HVOR er likheten?  :eeeh:  :D

Skrevet

Hvis du kaller den slufsa tror jeg du er ganske dårlig stilt i utgangspunktet, og 4-5 fødsler vil ikke gjøre særlig stor forskjell fra eller til 😉

Anonymous poster hash: 01d0a...391

Skrevet

Hvis du kaller den slufsa tror jeg du er ganske dårlig stilt i utgangspunktet, og 4-5 fødsler vil ikke gjøre særlig stor forskjell fra eller til 😉

Mente Hufsa, men det er jo like ille som å si slufsa ...

Skrevet

Hufsa?... Som i det frosne nebbdyret i Mummitrollet, med dype emosjonelle problemer? HVOR er likheten? :eeeh::D

Hvis fiffinetten til hi ser ut som et digert, grått nebbdyr kan jeg faktisk forstå skepsisen til å få flere barn😜

Skrevet

hahaha😂😂 nei hufsa mi ser ikke ut som hufsa i mummitrollet😂 problemstillingen står i hovedinnlegget. hufsa mi er perfekt er redd for å ødelegge den med flere fødsler. har født 3 barn.

Skrevet

hahaha😂😂 nei hufsa mi ser ikke ut som hufsa i mummitrollet😂 problemstillingen står i hovedinnlegget. hufsa mi er perfekt er redd for å ødelegge den med flere fødsler. har født 3 barn.

Hvis den er perfekt etter tre fødsler tror jeg neppe du har noe å frykte. Kjør på😄

Skrevet

tenker at jeg er eldre nå. er 30. er 4 år siden siste fødsel om de har noe å si at enn er eldre når enn får barn. barn blir de uansett men er oppriktig redd for hufsa mi😂 hi

Skrevet

Min har endret seg etter alle tre.

Mye revning og sting med nr en, så da så det ikke like vakkert ut der nede lenger, men innvendig føltes det likt.

Etter nr 2 ble det ikke endret utseendemessig, men var ikke så stram lenger (sist strammet det pga arrene)

Etter nr 3 ser det mer åpent ut der nede, med «vidden» er som etter nr 2.

Sååå... den er ikke så fin lenger, og jeg er ikke så trang som jeg var. Men kjenner bare jeg må knipe når jeg hopper på trampoline og sexen er ikke blitt dårligere, så da får jeg være fornøyd:)

Anonymous poster hash: 97855...7d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...