Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Klassen til datteren min har lenge hatt flere vanskelige elever og det er mye bråk og tull. Vi har aldri fått annet enn positive tilbakemeldinger på vår datter, men det kan jo likevel hende hun er med på det bevist eller ubevisst. Nå forteller hun at det er så ille at læreren, som er ny i år, flere ganger har tatt til tårene. Hun sier det er en gruppe gutter som er problemet og at jenteme pleier å prøve å overse fem, men det er ikke lett. Elevene går i 6. Klasse. Hva bør vi foreldre gjøre for å hjelpe læreren med å få orden i klassen? Anonymous poster hash: 6efa1...899
Gjest Antarctica Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Huffameg. Står man og gråter i en sjetteklasse betyr det vel at kassen er bunnskrapt. Her er det ikke primært foreldrene, men ledelsen som må på banen.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 Huffameg. Står man og gråter i en sjetteklasse betyr det vel at kassen er bunnskrapt. Her er det ikke primært foreldrene, men ledelsen som må på banen. Jeg vet jo ikke om ledelsen ved skolen vet om det. Bør vi som foreldre rapportere det til rektor? Anonymous poster hash: 6efa1...899
Gjest Antarctica Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg vet jo ikke om ledelsen ved skolen vet om det. Bør vi som foreldre rapportere det til rektor? Anonymous poster hash: 6efa1...899 Jeg jobber jo ikke i grunnskolen, så jeg har ikke helt klart for meg hva som er prosedyre. Men som du forteller det, så har jo klassen et stort disiplinærproblem, som må taes tak i.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg jobber jo ikke i grunnskolen, så jeg har ikke helt klart for meg hva som er prosedyre. Men som du forteller det, så har jo klassen et stort disiplinærproblem, som må taes tak i.Bedre å ta det opp med foreldre kontaktene eller direkte med læreren? Jeg har ikke så veldig lyst til å spørre ut datteren min om hvem som er verst. Hun har ikke lyst til å sladre. Jeg har jo en sterk mistanke, men det kan jo hende jeg tar feil. Anonymous poster hash: 6efa1...899
Gjest Antarctica Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Bedre å ta det opp med foreldre kontaktene eller direkte med læreren? Jeg har ikke så veldig lyst til å spørre ut datteren min om hvem som er verst. Hun har ikke lyst til å sladre. Jeg har jo en sterk mistanke, men det kan jo hende jeg tar feil. Anonymous poster hash: 6efa1...899 Du trenger ikke å vite hvilke elever som gjør hva. Men rektor trenger å vite at klassens læringsmiljø smuldrer opp som sand. Og det er grusomt vanskelig for læreren selv å si det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå