Gå til innhold

Kjøp av klær til barna...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper og kjøper i hytt og gevær :( Har dere noe system når det kommer til innkjøp av nye klær til barna?

Anonymous poster hash: 2f282...83e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Systemet er å ikke kjøpe noe før de faktisk trenger det. Det gamle dual være utslitt eller fravokst.

Anonymous poster hash: 51b77...dd5

Skrevet

System og system.

Kjøper klær når de trenger nytt.

Eldste vokser fort, så når buksene er for korte får han nye.

Avlagte klær legges i kasser merket med str og sesong. Så når yngste trenger klær, finner vi frem en kasse fra loftet og ser hvor langt vi kommer med det.

Prøver å ikke kjøpe klær unødig, kun det de trenger.

Skrevet

Samme som de over, pluss at jeg har fått opp øynene for at det virkelig er masse supert brukt tøy å få tak i :) så selv om vi har mer enn god nok økonomi til å kjøpe det som trengs nytt, så føles det bra å kjøpe brukt! 👍

Anonymous poster hash: db3b4...05f

Skrevet

Har ikke noe system, men kjøper klær når barna trenger det. Aldri ellers. Skyldes dels at jeg ikke er glad i shopping, er opptatt av å holde forbruker nede og har bedre ting å bruke pengene på.

Når det eldste barnet har vokst ut av sine klær legges de bort til de yngre som arver det som kan arves.

Anonymous poster hash: 158f8...b09

Skrevet

Jeg kjøper litt og litt.

Legger klærne i en skuffe og tar de frem når ungene trenger nye klær, og legger de gamle som ikke er slitt i en eske med størrelse og selger på finn :)

Anonymous poster hash: ae417...76e
Skrevet

Kjøper det meste på salg. Ligger alltid minst ett år foran i størrelse på klær og sko. Det jeg ikke får brukt selges videre. Taper ingenting på det.

Anonymous poster hash: 37a81...c90

Skrevet

Tja jeg handler gjerne 1 søppelsekk med klær til minste når vi er på ferie. Supplerer, alt for ofte, i løpet av året.

Eldste er litt mer kresen og får litt her og der når han eller jeg finner noe. Ikke system i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...