Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg kjøper og kjøper i hytt og gevær Har dere noe system når det kommer til innkjøp av nye klær til barna? Anonymous poster hash: 2f282...83e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #2 Skrevet 24. oktober 2016 Systemet er å ikke kjøpe noe før de faktisk trenger det. Det gamle dual være utslitt eller fravokst. Anonymous poster hash: 51b77...dd5
Serepta Skrevet 24. oktober 2016 #3 Skrevet 24. oktober 2016 System og system. Kjøper klær når de trenger nytt. Eldste vokser fort, så når buksene er for korte får han nye. Avlagte klær legges i kasser merket med str og sesong. Så når yngste trenger klær, finner vi frem en kasse fra loftet og ser hvor langt vi kommer med det. Prøver å ikke kjøpe klær unødig, kun det de trenger.
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #4 Skrevet 24. oktober 2016 Samme som de over, pluss at jeg har fått opp øynene for at det virkelig er masse supert brukt tøy å få tak i så selv om vi har mer enn god nok økonomi til å kjøpe det som trengs nytt, så føles det bra å kjøpe brukt! 👍 Anonymous poster hash: db3b4...05f
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #5 Skrevet 24. oktober 2016 Har ikke noe system, men kjøper klær når barna trenger det. Aldri ellers. Skyldes dels at jeg ikke er glad i shopping, er opptatt av å holde forbruker nede og har bedre ting å bruke pengene på. Når det eldste barnet har vokst ut av sine klær legges de bort til de yngre som arver det som kan arves. Anonymous poster hash: 158f8...b09
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #6 Skrevet 24. oktober 2016 Jeg kjøper litt og litt. Legger klærne i en skuffe og tar de frem når ungene trenger nye klær, og legger de gamle som ikke er slitt i en eske med størrelse og selger på finn Anonymous poster hash: ae417...76e
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #7 Skrevet 24. oktober 2016 Kjøper det meste på salg. Ligger alltid minst ett år foran i størrelse på klær og sko. Det jeg ikke får brukt selges videre. Taper ingenting på det. Anonymous poster hash: 37a81...c90
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. oktober 2016 #8 Skrevet 24. oktober 2016 Tja jeg handler gjerne 1 søppelsekk med klær til minste når vi er på ferie. Supplerer, alt for ofte, i løpet av året. Eldste er litt mer kresen og får litt her og der når han eller jeg finner noe. Ikke system i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå