Gå til innhold

Barn i barnehagealder og besøk hjem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere invitere/sende barna på besøk i bhg alder? Da tenker jeg mest på besøk til de dere ikke er i omgangskrets med til vanlig. Mine venninner har ikke barn i samme alder, og her er ikke jevnaldrende barn i nabolaget. Men ser at barnet begynner å få et behov, så jeg lurer på når hadde dere sendt barnet alene på besøk? I helger eller helst i ukedagene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når begynte dere invitere/sende barna på besøk i bhg alder? Da tenker jeg mest på besøk til de dere ikke er i omgangskrets med til vanlig. Mine venninner har ikke barn i samme alder, og her er ikke jevnaldrende barn i nabolaget. Men ser at barnet begynner å få et behov, så jeg lurer på når hadde dere sendt barnet alene på besøk? I helger eller helst i ukedagene?

Fra de var ca 3 år.

Anonymous poster hash: 34336...97f

Skrevet

Her er de 3 år, og har akkurat startet med å være med hverandre hjem.

Anonymous poster hash: 95004...376

Skrevet

Rundt 4 år, men tok ikke av før siste året i barnehagen

Selv om vi ikke egentlig har hatt det store behovet da, har selv fire barn med åtte år mellom yngste og eldste pluss at det er en del barn i gata

Anonymous poster hash: d53bf...8af

Skrevet

Min gutt har ikke blitt invitert til noen andre enn bestevennen enda (der kjenner vi foreldrene godt). Jeg kunne sendt ham på besøk til andre fra han var 3 for min del, men tror ikke han hadde turt. Han er akkurat fylt 5 og begynt å bli litt tøffere, så nå hadde det nok gått fint. Fortsatt litt skeptisk, men det å besøke noen fra barnehagen hadde vært så spennende at det hadde overskygget skepsisen tror jeg. ;)

Anonymous poster hash: 90e33...8a1
Skrevet

Fra ca 4 år! Men det tok av det siste året i barnehagen!

Anonymous poster hash: 1d1a7...314

Skrevet

Fra siste året i barnehagen, rundt 5 års alder.

Anonymous poster hash: b2029...84c

Skrevet

Her er det ingen som ber hverandre, men i forrige barnehagen har barnet mitt en venn som hun besøker og får besøk av noen ganger, fra de var fire år

Anonymous poster hash: 1f910...b6d
Skrevet

Siste året i bhg. De yngre barna trengte oftest at en voksen var med.

Anonymous poster hash: fd5c1...2b9

Skrevet

Heldigvis ikke enda. Min største er 4 år.

Avtaler noen ganger på ettermiddager/ i helgar :)

Anonymous poster hash: 4de65...d20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...