Gå til innhold

Jeg GIR OPP parkdressen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en Reima parkdress som blir så utrolig møkkete. Skitten bare fester seg som lim på den! Jeg er så sur nå, vasket den i vaskemaskin 2 ganger forrige dagen. Den så like skitten ut (nesten...) etterpå, selv på flekkfjerningsprogram (2 timer +) i vaskemaskinen. Ok, hang den til tørk i helgen.. idag var den mer skitten enn noen gang! Fikk med hjem fra bhg. Orker ikke det mer ass... stod i dusjen istad og spylte den og skrubbet med såpe og svamp med sånn "røff bakside" som skal ta all smuss og dritt, og det går bare ikke. Uansett hvor mye jeg skrubber og gnukker, går dritten ikke vekk! 

ARGH... Ser ut som den ikke er vasket på 3 måneder. Den er lys i fargen, aldri om jeg skal kjøpe lyse parkdresser mer. Sand er visst drepen for enkelte dresser?? 

Anonymous poster hash: a692f...f44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en Reima parkdress som blir så utrolig møkkete. Skitten bare fester seg som lim på den! Jeg er så sur nå, vasket den i vaskemaskin 2 ganger forrige dagen. Den så like skitten ut (nesten...) etterpå, selv på flekkfjerningsprogram (2 timer +) i vaskemaskinen. Ok, hang den til tørk i helgen.. idag var den mer skitten enn noen gang! Fikk med hjem fra bhg. Orker ikke det mer ass... stod i dusjen istad og spylte den og skrubbet med såpe og svamp med sånn "røff bakside" som skal ta all smuss og dritt, og det går bare ikke. Uansett hvor mye jeg skrubber og gnukker, går dritten ikke vekk! 

ARGH... Ser ut som den ikke er vasket på 3 måneder. Den er lys i fargen, aldri om jeg skal kjøpe lyse parkdresser mer. Sand er visst drepen for enkelte dresser?? 

Eller... den behandlingen din er drepen... impregnerer du den da?

Anonymous poster hash: 38316...8d9

Skrevet

Da er vi to som har gjort samme tabben. Lys reimatec+ dress her. Jeg bare vasker med fuktig klut, for vil ikke ødelegge den, men den ser rimelig møkkete ut ja.

Anonymous poster hash: 0c420...94f

Skrevet

Da kan du like godt kaste den, for det er ikke mye tess i dresser som blir vasket på flertimersprogram 4 ganger i uka...

Anonymous poster hash: a704b...2be

Skrevet

Har kjøpt stormberg sine Parkdress, de har brukt å komme på tilbud på xxl og første hadde barnet i 2-3 år før den ble for liten. Den er også brukbar enda og veldig god å bevege seg i👍 tror jeg har betalt rundt 3-400 kr for den. Anbefales!

Skrevet

Det er en parkdress? Barnet ditt bruker den ute til å leke med? Det er høst, og det er gjørmete?

Hvorfor skal dressen se ren ut lurer jeg på. Sånn så lenge den ikke står av seg selv?

Anonymous poster hash: 09c4b...82b

Skrevet

Eller... den behandlingen din er drepen... impregnerer du den da?

Hvis dressen (med slitestyrke på 15 000) ikke tåler det, tviler jeg på at den tåler et barns lek. Og ifølge tester, tåler den barns lek. Ser du hva konklusjonen blir?

Skrevet

Da er vi to som har gjort samme tabben. Lys reimatec+ dress her. Jeg bare vasker med fuktig klut, for vil ikke ødelegge den, men den ser rimelig møkkete ut ja.

Jeg føler den er ødelagt når den er møkkete for ever :P

Skrevet

Da kan du like godt kaste den, for det er ikke mye tess i dresser som blir vasket på flertimersprogram 4 ganger i uka...

Anonymous poster hash: a704b...2be

Ja, jeg kan nok like gjerne kaste den! Skjønner ikke hva det er for noe merkelig stoff som trekker til seg alt av skitt, de andre barna i barnehagen leker like mye i sanda, men det er kun denne dressen som er skikkelig møkkete.

Skrevet

Har kjøpt stormberg sine Parkdress, de har brukt å komme på tilbud på xxl og første hadde barnet i 2-3 år før den ble for liten. Den er også brukbar enda og veldig god å bevege seg i tror jeg har betalt rundt 3-400 kr for den. Anbefales!

ok:)

Skrevet

Det er en parkdress? Barnet ditt bruker den ute til å leke med? Det er høst, og det er gjørmete?

Hvorfor skal dressen se ren ut lurer jeg på. Sånn så lenge den ikke står av seg selv?

Anonymous poster hash: 09c4b...82b

Jeg får den sendt hjem av barnehagen fordi den er for skitten. De forventer at jeg vasker den.

Skrevet

Ja, jeg kan nok like gjerne kaste den! Skjønner ikke hva det er for noe merkelig stoff som trekker til seg alt av skitt, de andre barna i barnehagen leker like mye i sanda, men det er kun denne dressen som er skikkelig møkkete.

Merkelig! Sønnen har pop dresser som blir rene. Selv den utvaska arvede dressen blir det

Anonymous poster hash: ef72b...d9a

Skrevet

Merkelig! Sønnen har pop dresser som blir rene. Selv den utvaska arvede dressen blir det

Anonymous poster hash: ef72b...d9a

Jeg har også hatt polarn o pyret, og har ikke hatt det problemet med den (ei heller med regntøyet). Første gang jeg opplever det med en dress... 

Skrevet

Lyse reimadresser er noe dritt. Hadde en lyserosa til en av jentene en gang. Aldri mer. Suger til seg flekker som en svamp.

Enkelte typer sand som de har i sandkassen gjør klærne ekstremt møkkete. Dritten fester seg skikkelig godt, uansett klær. Kanskje de har en sånn type sand i barnehagen din går i?

Anonymous poster hash: af48e...9b9
Skrevet

Hvis dressen (med slitestyrke på 15 000) ikke tåler det, tviler jeg på at den tåler et barns lek. Og ifølge tester, tåler den barns lek. Ser du hva konklusjonen blir? Anonymous poster hash: a692f...f44

Jamen da får du ha lykke til med å fortsette å slipe ned den ihjelvaskede dressen da. Skikkelig overrasket over at skitt synes på lyse klær? Du har nok mange overraskelser i vente...

Skrevet

Jamen da får du ha lykke til med å fortsette å slipe ned den ihjelvaskede dressen da. Skikkelig overrasket over at skitt synes på lyse klær? Du har nok mange overraskelser i vente...

Hva i all verden er vitsen med en sånn tone?

Anonymous poster hash: 1ab40...d24

Skrevet

Hvorfor kjøper man LYS parkdress?

Anonymous poster hash: 74604...92d

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvis dressen (med slitestyrke på 15 000) ikke tåler det, tviler jeg på at den tåler et barns lek. Og ifølge tester, tåler den barns lek. Ser du hva konklusjonen blir?

Handler vel om at barns lek ikke foregår med kjemikalier...

Skrevet

Skjønner godt du er fortvilet.

Jeg hadde heller ikke likt å sende barnet mitt i barnehagen med en dress der andre kunne tro at jeg ikke vasket uteklærne.

Har hatt lys dress selv før hun startet i barnehage, men erfarte fort at lys dress ikke blir fin i sandkasse.

Jeg har i ettertid passet på å se etter dresser med mørk farge på knær og bak.

Utrolig kjedelig å kjøpe vinterdress, som er en stor utgiftspost - for så å oppleve dette.

Jeg er litt redd at dressen din kan ha blitt ødelagt av skrubben.

På flekker som er vanskelige har jeg brukt gallesåpe, men vet ikke om jeg hadde våget det på en dress.

Vanntettheten blir mindre for hver gang en vasker plagget.

Anonymous poster hash: de94a...27b

Skrevet

Jeg får den sendt hjem av barnehagen fordi den er for skitten. De forventer at jeg vasker den.

Gi den til mannen da 😘

Anonymous poster hash: 5b6a5...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...