Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2016 #1 Skrevet 24. oktober 2016 Minsten går på barneidrett for barn 4-6 år. Det er forskjellige hinderløyper og en diger tjukkas å hoppe/turne på. De siste gangene har det komt tre-fire jenter i 8-10 års alderen som hiver seg i leken med stor iver. Den ene er søsteren til en av fireåringene og mor sitter på sidelinjen og skravler og driter i at disse store jentene sniker i køen, springer forbi de små og ellers tar seg godt til rette. Det er to trenere der, men ingen av de sier heller noe. Jeg kjenner at jeg koker på sidelinjen, men jeg har ikke fått meg til å si noe når det er minst tre andre voksne som burde tatt ansvar. Mitt barn har heller ikke blitt utsatt for disse bøllene så jeg føler liksom ikke det er helt min sak. Men er det virkelig mulig å være så blind for egne barn? For å toppe det hele har hun i tillegg en ettåring som kryper rundt på gulvet med stor fare for å bli løpt ned av ivrige barn. Det er visst heller ikke så farlig. En haug med barn skal de ha, det er jo ikke farlig når man slipper å passe på. Anonymous poster hash: aa980...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå